Mies jota olen tapaillut tekee ihan kamalia yhdyssanavirheitä

Vierailija

Tämä selvisi vasta nyt koska en ollut ennen lukenut hänen blogiaan. Siellä luki esim. "Nyt vähän koti töitä ja sen jälkeen ruoka lepo" ja "En meinannut päästä alaovesta sisään kun naapurin iso saksan paimen-koira istui siinä :D"

En voi mitään että antaa vajaan vaikutelman. Aina kasvokkain tavattaessa on ollut fiksun oloinen. Mitä mieltä muut av:lla, onko yhdyssanavirheet turn-off?

Kommentit (11)

Vierailija

Viksuillakin saattaa olla vaikka lukihäiriö. Ei pilkunviilaajan kannata sellaseen syvemmin tutustua, ellet halua oppia itsestäsikin uusia puolia.

jos sua pilkun paikka häiritsee ja sulle on olennainen se yhdyssanavirheetön IHMINEN, niin etsi sellainen. Jos se asia on SUN KRITEEREISSÄ korkealla, niin sitten jatkat etsimistä. Mitä muita kriteerejä sulla on hyvälle miehelle?

Vierailija

Hei joku pilkun paikka on nyt vähän eri asia kuin "Tule jalka pallo kentälle, siellä alkaa jalka pallo ottelu klo 12.00" :D

Juu, on turn-off.

Vierailija

No, onhan se turn off. Mulle siis. Mulla fiksuus on ihan ensimmäisiä kriteereitä (ja kirjoitustaito on sen yksi indikaattori). Mutta ihmisillä on eri kriteerit, joku välittää vähät yhdyssanavirheistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap:n otsikko ärsyttää suunnattomasti! Opettele edes peruskielioppi!

Ja mitähän virheitä löydät otsikosta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka itse löydä, vaikka annettiin aikaa etsiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskielioppi

Pilkun käyttö

Pisteen käyttö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka itse löydä, vaikka annettiin aikaa etsiä?

En. Lyhyisiin lauseisiin ei välttämättä tarvitse pilkkua. Jos nyt kuitenkin pilkun haluaa laittaa voi sen laittaa tuohon ensimmäisen sanan (tässä tapauksessa "mies") perään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskielioppi

Pilkun käyttö

Pisteen käyttö

Otsikkoon ei tule pistettä eikä pilkkujakaan välttämättä tarvitse lyhyissä lauseissa.

Vierailija

Minä kyllä laittaisin pisteen noin pitkälle otsikolle, tai ehkä kuitenkin huutomerkin. Pilkkuja on opetettu käyttämään lyhyissäkin lauseissa, oikeilla paikoilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat