Mitä jengi jonottaa Aleksilla (HKI)?

Vierailija

Mitä jengi jonottaa Aleksilla (HKI)?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Hihii venaan tääl jonossa tutisemassa h&m paljetti pleiserii ja toppii varasin 300e niihi! Kunpa saisin kaupanpäällisiksi pinnin kun tulin klo 5 aamulla venaamaan! Vkl oon ainaki tyylikäs Balmain vaatteissani ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hihii venaan tääl jonossa tutisemassa h&m paljetti pleiserii ja toppii varasin 300e niihi! Kunpa saisin kaupanpäällisiksi pinnin kun tulin klo 5 aamulla venaamaan! Vkl oon ainaki tyylikäs Balmain vaatteissani ;)

Juuh, kaikilla peruspissiksillä samanlaiset tekoturkisvermeet, ihquu. Olet hetken in.

Vierailija

En tajua miksi  kukaan jonottaa HENKKAMAUKAN Balmain rättejä. Eivät ne aitoa Balmainia kuitenkaan ole vaan todellakin henkkamaukalle suunniteltu halpisrättiversio. Rakastan kyllä Balmainia, mutta en ymmärrä miksi kukaan haluaa ostaa henkkamaukkaversioita vaatteista. Eivät ne todellakaan ole sama asia. Versacen HM kokoelmakin oli ihan järkyttävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi  kukaan jonottaa HENKKAMAUKAN Balmain rättejä. Eivät ne aitoa Balmainia kuitenkaan ole vaan todellakin henkkamaukalle suunniteltu halpisrättiversio. Rakastan kyllä Balmainia, mutta en ymmärrä miksi kukaan haluaa ostaa henkkamaukkaversioita vaatteista. Eivät ne todellakaan ole sama asia. Versacen HM kokoelmakin oli ihan järkyttävä.

Mun mielestä taas Balmain on hirveää kuraa jo aitonakin! Tavallaan oikein sopiva veto siis yhdistää tuo WT-imago vielä halpatuotantoon ja muovisiin materiaaleihin. Yöx.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat