Yökylässä Maria Veitola: Isac Elliot -jakso
Kommentit (53)
Isä on vielä lapsi niin naamastaan kuin luonteestaan.
Isä sanoi jossain haastattelussa että kun pojalle tarjottiin levytyssopimusta niin ei siitä voi kieltäytyä kun ei ehkä vastaavaa tilaisuutta enää myöhemmin tule. Ja sitten laitetaan 11-vuotias laulamaan kaiken maailman rakkauslauluja, joista ei edes mitään ymmärrä. No ei sitä toista lapsuuttakaan enää tule.
Isac on paremman näköinen kuin Robin
Häiritsevä S-vika Isacilla ja myös pääkaupunkiseudun ruotsinkielisten ärsyttävä puhetapa.
Veitolan mielestä Isac on lahjakas ja karismaattinen. Mä en ole kyllä sitä karismaa vielä huomannut ja lahjakkuuskin on siinä ja siinä. Mutta ehkä mä olen väärän ikäinen enkä vaan ymmärrä :)
Robinilla olis takuulla myös loppuunmyydyt konserttisalit Norjassa ja muissakin maissa, jos häntä markkinoitaisiin ulkomaille ja biisit olis englanniksi. Olen molemmat nähnyt livenä, Robin lauloi kuin enkeli, Ikke veti osan playbackinä ja osan nuotin vierestä. Eli Robinilla olis siihen nähden loistavat mahdollisuudet menestyä isosti ulkomailla. Tämän ohjelman myötä arvostan Ikkeä nyt enemmän kuin aiemmin. Symppis, järkevä ja jalat maassa.
Aika vaisu jakso ja ei mitään uutta, vaikken mikään fani olekaan.
Minusta nyt pitää takoa, kun rauta on kuumaa, Isac nettoaa ne miljoonat, hyvä pesämuna tulevaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaisu jakso ja ei mitään uutta, vaikken mikään fani olekaan.
Oli kyllä huono jakso, ei tosta oikein saanut mitään irti. Ihan pelkkä Isacin mainosjakso, pinnallista löpinää. Isä äänessä ja kehumassa. Surkea.
Vierailija kirjoitti:
Veitolan mielestä Isac on lahjakas ja karismaattinen. Mä en ole kyllä sitä karismaa vielä huomannut ja lahjakkuuskin on siinä ja siinä. Mutta ehkä mä olen väärän ikäinen enkä vaan ymmärrä :)
Olemme väärän ikäisiä, joten eipä viitsi kauheasti kommentoida :) Emme kuulu ns. kohderyhmään.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan näistä nykyajan "laulajista" muka mielestäsi on "karismaattine" tai "lahjakas"? Justin Bieber, Robin ym. "laulajat" ovat nousseet suosioon ihan muilla kuin omilla avuillaan, saati laulutaidoillaan. Musiikkibisneksessä tehdään tuote, jota nämä laulajat ovat. Vain pieni osa pääsee pinnalle ja hekin aivan muilla ansioilla kuin laulutaidolla tai karismalla. Ns. "karisma" ja jopa ääni luodaan heille muiden toimesta. Tärkeintä on näyttää hyvälle videoissa, joilla artisteja kaupataan nuorisolle. Melkein kenestä tahansa voidaan tehdä tähti, kunhan ulkoiset avut vain riittävät. Täsyin onnen kaupaa koko bisnes. Monista lahjakkaista ja oikeista laulajista ei tule koskaan tähtiä, koska heille ei käy riittävän hyvä onni sattumien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme väärän ikäisiä, joten eipä viitsi kauheasti kommentoida :) Emme kuulu ns. kohderyhmään.
Mut Veitolakin on päälle 40v. ja silti näkee sen karisman. Kumpi tässä nyt on väärässä ;)
Robin on mun mielestä karismaattinen¨.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan näistä nykyajan "laulajista" muka mielestäsi on "karismaattine" tai "lahjakas"? Justin Bieber, Robin ym. "laulajat" ovat nousseet suosioon ihan muilla kuin omilla avuillaan, saati laulutaidoillaan. Musiikkibisneksessä tehdään tuote, jota nämä laulajat ovat. Vain pieni osa pääsee pinnalle ja hekin aivan muilla ansioilla kuin laulutaidolla tai karismalla. Ns. "karisma" ja jopa ääni luodaan heille muiden toimesta. Tärkeintä on näyttää hyvälle videoissa, joilla artisteja kaupataan nuorisolle. Melkein kenestä tahansa voidaan tehdä tähti, kunhan ulkoiset avut vain riittävät. Täsyin onnen kaupaa koko bisnes. Monista lahjakkaista ja oikeista laulajista ei tule koskaan tähtiä, koska heille ei käy riittävän hyvä onni sattumien kautta.
Totta osittain, kuitenkin oikeasti lahjakkaat breikkaavat monta kertaa olipa ulkonäkö mitä tahansa. Eli ei se pelkästä ulkonäöstä ole kiinni.
Tulee aina tosi paha mieli, kun näitä teinitähtiä haukutaan. Tottakai voi miettiä, onko biisit hyviä jne, mutta monissa näkee, että suoraan ulkonäkö lytätään, sanotaan, että on ihan paska esiintymään ja surkea laulaja. Tässä tapauksessa ei voi mielestäni sanoa, että ammatinvalintakysymys, koska kyseessä on ollut pieni lapsi, kun on ollut "ammattia valitsemassa". Ja lapsihan hän on toki edelleen.
Toinen mitä en ole ikinä ymmärtänyt on Isacin ja Robinin vastakkain asettaminen. Poikkeuksetta joka keskustelussa on, että Robin on paremman näköinen, Robin on aito, Robin laulaa ja esiintyy paremmin. Miksi näitä kahta pitää verrata toisiinsa? Eikö molemmat voisi olla yhdessä hyviä? Minusta on ainakin aina upeaa, kun ihmiset menestyy, ja vielä nuoret suomalaiset ulkomailla asti! Pitäisi olla ylpeä, eikä haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut Veitolakin on päälle 40v. ja silti näkee sen karisman. Kumpi tässä nyt on väärässä ;)
Ehkä vähän eri asia, kun näkee ihmisen livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa a, joku pojassa vetoaa teinityttöihin, niin onko muulla väliä. Heidän mielestä ihqu, ovat sitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justin Bieber on kyllä oikeasti lahjakas laulaja ja muusikko. Osaa laulaa ja soittaa eri instrumenttejä, myös hyvä lavakarisma.
Karismaa on aika vaikea tosiaan huomata yhden tv - esiintymisen perusteella. Se on jotain sellaista minkä aistii ihmisestä kun on hänen lähellään jne. .
Maria se jaksaa käydä pilaamassa ihmisten ruokahalut.
Vai joko se on käyny edes kosmetologilla?