Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10v. tyttö pyysi victoria's secret hajuvettä?? sopiiko antaa?

Vierailija

jotenkin minulla on kyseisestä merkistä mielikuva, että myyvät aikuisille tarkoitettuja alusasuja sun muuta....  mutta että kymmenenvuotiaalle? vai onko mielikuvani väärä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ne kyseisen merkin vartalosuihkeet on nyt just kovassa kurssissa teineillä. Ja ilmeisesti siis nuoremmillakin.

Vierailija

kyllä ne ovat nykynuorten suosiossa. Osta vaan, jos tarvitsee hajuvettä :) Ovat kyllä hyviä, itselläni on 4, tiedän, liikaa, mutta olen keräillyt niitä🙂

t.15v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väliä sillä merkillä on...?

no jotenkin se minun mielikuvani on siitä merkistä, että "seksikkäät alusvaatteet" yms....

eli ns. aikuiseen makuun. mutta saatan olla väärässä mielikuvineni, sitä tässä lähdin kyselemään.

ap

Vierailija

Minusta ne on enemmänki teini tyttöjen merkki ja suosiossa kun aikuisten. Kaikkea vaaleanpunaista jne. On niillä sellasia pinkkejä rusettilaukkuja ym ja ne hajuvedet on sellasia laimeita body mistejä, että miksikäs ei. Monet 15v ostelee niitä paljon, halpojakin kun ovat. Että kai voit ostaa 😊

Vierailija

Ihan hyvin voi antaa. Hajuvesi on hajuvesi. Vai tarkoittiko body spraytä. Eri asia jos haluaisi jotain stringejä ja topattuja rintsikoita.

Vierailija

VS:n "hajuvedet" on nimenomaan niitä bodysprayta. Tuon ikäisille juuri hyviä tuoksuja, kun ei ole voimakkaita eikä pitkäkestoisia. Myydään mm. glitterissä. Ja kohtuuhintaisikin ovat! Alle 20€

Vierailija

varmaankin tuota body spraytä / bodymistia... ei ehkä hajuvettä. tyttöä on alkanut kiinnostamaan kaikki tuollainen "laittautuminen", kysyi jopa lupaa meikata hieman luomeen väriä, mutta kielsin ehdottomasti sen, ei mitään saumaa, saati hiuksia värjätä, vaikka "muutkin" värjää. pidän kiinni ikärajasta 16v siinä. huh..

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne ovat nykynuorten suosiossa. Osta vaan, jos tarvitsee hajuvettä :) Ovat kyllä hyviä, itselläni on 4, tiedän, liikaa, mutta olen keräillyt niitä🙂

t.15v

Kerrohan, mitkä niistä ovat suosikkisi? Haluaisin ostaa kummitytölle ko. vartalosuihkeita, mutten tiedä, mitkä ovat suosittuja tuoksuja. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat