Yökylässä Maria Veitola: Isac Elliot -jakso
Kommentit (53)
Isac näyttää reilusti ikäistään vanhemmalta (kuvaksissa 13-vuotias) ja hänen isänsä taas näyttää huomattavasti ikäistään nuoremmalta (kuvauksissa 36).
Vierailija kirjoitti:
13 vuotias? mitä saatanaa
Kuvattu syksyllä 2014 kun Isac oli vielä 13-vuotias (syntynyt 26.12.2000)
Vierailija kirjoitti:
Kui pitkä hän oikein on?!?! :D
Nykyään on kai jo melkein 190 cm.
Toi iisakin isä on ihan pentu.
Ei se ole miestä nähnytkään.
Molemmat pellet täysin turhia.
Minä olen pidempi. Enkä ole pentu enkä pelle.
Ihmettelen tuota suosiota kun Youtubessakin Isacin videoilla on tosi vähän katsojia. Ja ainakaan livekonserteissa (TV:ssä) on laulanut todella huonosti.
Haluaakohan Isac loppujen lopuksi itse tehdä musiikkia ja olla tyttöjen teini-idoli vai toteuttaako vaan isukin unelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 vuotias? mitä saatanaa
Kuvattu syksyllä 2014 kun Isac oli vielä 13-vuotias (syntynyt 26.12.2000)
Eli käytännössä 14v.
Hyvin osaa vanhemmat hoitaa pojan asioita. Veitola otettiin yökylään nimenomaan Osloon, jotta Suomessa nähdään kuinka suosittu Isac oikein on. Kauniaisissa (koti) homma olis ollut ihan eri näköinen. Ei olis puffannut pojan uraa niin paljon. Laskelmoivaa meininkiä.
Tunnen itseni ihan mummoksi, kun ajattelee, että Isac on syntynyt jouluna 2000 ja tuollaisen suositun teini-idolin vanhemmat ovat syntyneet 1978 ja 1981.
Minkä ikäinen tuo äiti on? Tosi nuorekkaan vanhemmat !
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo äiti on? Tosi nuorekkaan vanhemmat !
Isä s. 1978 ja äiti s. 1981. Isac on perheen vanhin lapsi ja lisäksi perheessä on pari vuotta Isacia nuorempi tytär.
Vierailija kirjoitti:
Kyl tost miehen ottais..
Mää perun sanani
Hah ihana toi mummon tarina kun ikke "pienenä" kolme vuotta sitten sanonu kuinka hän alkaa soololaulajaksi😲
Veitolan puhetapa särähtää korvaan, kotikylän murre puskee läpi. Puhuisi luonnollisella murteellaan niin ei kuulostaisi noin teennäiselle. Ihottavaa kuunneltavaa.
Vois luulla isoveljeksi :D