Myyjä sanoi, että netin jakaminen kännykästä ylikuumentaa ja tuhoaa nopeasti puhelimen "raudan'. Kokemuksia?

Vierailija

Eli en halunnut ostaa tabletille omaa nettiyhteyttä, vaan jakaa sen kännykästäni. Olikohan tuo varoitus vaan DNA:n myyntipuhetta? Kuulemma varsinkin IPhonet kuumenneet.

Kommentit (11)

Vierailija

Kuumeneehan nuo mm. Galaxy S5 ja OPO. Mutta ei liiaksi. Olen imutellut steamista jotain 20:n gigan peliä putkeen ja kyllä molemmat kuumenee, muttei ole tapahtunut mitään sen kummempaa.

Veikkaan myyjän halunneen tehdä kaupat toisestakin liittynmästä.

Vierailija

Mä oon jakanut vajaa 2 v kännykästtä  kotiläppäriin ja hyvin toimii. Kännyäni on ikivanha galaxy ja kuumenee hieman, mutta se johtuu varmaan siitä. että kännykkä on älypuhelimeksi jo tosi vanha. 

Vierailija

Nyt kuulostaa kyllä keksityltä jutulta... Ikinä ennen en oo tuollaista kuullut, kuten ei IT-alalla työskentelevä miehenikään. Hyvin on mulla ainakin toiminut iPhone vaikka jaankin siitä nettiä tablettiin silloin tällöin.

Vierailija

Höh. Vaikutti muuten ihan pätevältä myyjältä. Päivitti yllättäen jopa kännykkäliittymänikin halvempaan, pyytämättä ja ihan DNA:n sisällä.

Vierailija

Kuten muut totesi jo, kyllä se siitä saattaa lämmetä. Osa enemmin ja osa vähemmin. Lämpenen myös kuluttaa etenkin nykyistä kulutus elektroniikkaa. Se onko sillä merkitystä on tuurista kiinni "maanatai kappale" voi tämän takia hajota mutta ihan hyvin voi olla hajoamatta.

Isompana ongelma pitäisin akun kulumista ainakin heikossa kentässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat