Mirena hormonikierukka
eilen asennettiin mirenan kierukka. Jo laitoin yhteydessä rupes tuntumaan alaselässä sekä alavatsassa kuukautismaista/supistuskipua. Ei kuitenkaan sietämätöntä. Lääkäri sanokin että kohtu nyt supistelee kun sitä on ronklatti. Mutta kuinka kauan tällästä menkkamaista/supistelua pitäs jatkua?
Kommentit (5)
Mulla on niitä vähän väliä vieläkin vaikka laitosta jo viis viikkoa. Koko tän ajan vuotanu ku hanasta..
Mulla kesti n viisi kuusi päivää. Sitten parin kuukauden aikana pientä vuotoa. Siinä se, ja sen jälkeen ei vuotoa, ei kipuja, ei kuukautisia ja tätä onnea jatkunut nyt 12 v. Kyllä kannatti :-). Kerran vaihdettu, ei juuri tuntunut, kenties yhtenä päivänä hiukan.
Mulla kesti noin kuukauden, jonain päivinä enemmän, jonain vähemmän. Burana auttoi.
Ok! Kiitos tiedoista! Mä toivon että mulla ei menkat edes ala, kun synnytyksestä 3,5kk ja täysimetän.
-ap
Pari päivää. No worries. :) Ota buranaa ja yritä lepäillä. Mua ainakin neuvottiin välttämään pari ekaa päivää rankkaa liikuntaa ja seksiä, koska äkilliset liikkeet saattavat aiheuttaa vihlovaa kipua.