Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivoja, ajatuksella annettuja lahjoja olet saanut?

Vierailija

Erityisen kiva olisi kuulla myös niitä edullisia lahjoja, joista olet pitänyt kovasti.

Kommentit (5)

Vierailija

Purkillisen maustekurkkuja. Mies valitti ettei hän osaa ostaa lahjoja. Erehdyin sit sanoon, osta jotain mistä mä tykkään. Olin raskaana ja söin himooni maustekurkkuja, mutta en niitä toki lahjaks olis halunnut.

Vierailija

Lapseni koulussa tekemät askartelut äitienpäivälahjaksi. Ilahduttavat eniten. Olen kyllä tyytyväinen kaikista lahjoista, jos muistetaan.

Vierailija

Muutama on jäänyt mieleen. Sain aivan yllättäen joulun alla paketin eräältä opiskeluaikoina tuntemaltani vaihto-oppilaalta, jonka kanssa en ollut ollut yhteyksissä vuosiin. Hän oli löytänyt englannin kielisen oman kulttuurinsa kiroilua ja solvauksia käsittelevän kirjan ja lähettänyt sen minulle joululahjaksi kun muisti minun olleen asiasta kiinnostunut.

Pikkuveli oli hankkinut jostain nuottikirjan lempijazzpianistini soololevystä. Vaikka koko levyllä on suunnilleen alle kymmenen tahtia, jotka osaan soittaa (tässä vähän referenssiä, millaista materiaalia on kyseessä), niin mukava siitä on silti silmät pyöreinä lukea mitä biiseissä on oikeasti soitettu.

Kerran tyttöystävä oli metsästänyt vanhemman puoleisen kirjan, jota olin halunnut pitkään divarista toiselta puolelta Suomea ja saanut heidät vielä lähettämään kirjan ennen tilisiirron perille menemistä, että ehtii varmasti jouluksi.

Itse yritän aina miettiä mahdollisimman hyviä lahjoja ja stressaannun kun en keksi mitään ja päädyn ostamaan jotain melko tavallista.

Vierailija

Mieheni osti minulle sähkölämmitteisen peiton, kun olin sairas ja palelin koko ajan. Se lämmitti sekä kehoa että sydäntä.

Vierailija

Kuvastaa hyvin av:n ilmapiiriä, kun vertailee sitä paljonko tähän ketjuun tulee viestejä "Huonoin lahja" tjsp. -ketjuun verrattuna.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat