Harmittaa kun minua ei laitettu lapsena harrastamaan mitään.

Vierailija

Nyt kun ajattelen niin olisi ollut upeata harrastaa jotain tanssia tai soittoinstrumenttia.

Mutta vanhemmat eivät ehdottaneet mitään ikinä enkä minä "tiennyt" että voi mennä jonnekin :(

En ole siis ollut koskaan liikunnallinen tai musikaalinen. Harmittaa. Olisimpa oppinut jotain jo nuorena!

Minun lapsillani on jokaisella kolme harrastusta... (kaksi liikunnallista ja yksi instrumentti) Toivottavasti ovat siitä iloisia aikuisena....

Kommentit (9)

Vierailija

Sinun lapsiasi aikuisena harmittaa kun äiti oli hullu ja pakotti harrastamaan paljon, vaikkei yhtään huvittanut. Ikinä ei saanut vai olla.

Aina on huonosti ja aina se on vanhempien syy...

Vierailija

Ei niitä lapsia kannata tuputtaa mihinkään harrastukseen. Tai jos tykkäävät niin sitten hyvä! Omat vanhempani eivät vieneet eikä ehdottaneet mulle mitään, joten sain ihan rauhassa innostua eri harrastuksista. Harrastin lukioon saakka kolmea, välillä neljää lajia yhtäaikaa. Ja siis mä olen ihan hemmetin epäsosiaalinen ja ujo, edelleenkin ihmettelen miten uskalsin ja jaksoin noissa kaikissa käydä :D

Vierailija

Miksi et voi aloittaa aikuisena harrastuksia.

Olen itse elänyt lapsuuteni maalla 60-70-luvulla. Silloin ei todellakaan ollut mitään erityisiä harrastuksia lapsilla. Juostiin kylän lasten kanssa illat ulkona ja pelattiin nelimaalia ja hypättiin twistiä ja leikittiin piilosta ja hippaa. 

Varsinaisia harrastuksia olen ehtinyt harrastaa aikuisena monenlaisia ja oppia monia uusia asioita. Omasta aktiivisuudesta se on kiinni, eikä siitä, että vanhemmat panee lapsensa jonnekin.

Aikuisena olen opetellut monenlaisia taitoja kuorolaulusta maratonjuoksuun ja kuntosaliin ja itämaiseen tanssiin. Olen ollut kitaransoittotunneilla ja harrastanut puutöitä ja kävin jopa posliininmaalauskurssilla, mutta se ei ollut "mun juttu".

Ei muuta kuin kartoittamaan erilaisia harrastuksia, mitä haluat harrastaa ja siitä vain aloitat.

Vierailija

Minulle tuputettiin varmaan viittä eri urheiluharrastusta ja puolipakotettiin niihin, lisäksi pakotettiin pianotunnille ja ensin balettiin ja sitten ah tuolloin niin muodikkaaseen jazzbalettiin. Olin itsepäinen lapsi ja nuori, enkä ruvennut pysyvästi mihinkään mitä kunnianhimoiset ja sekopäiset vanhempani yrittivät. Silti minusta tuli ihan hyvä ihminen. Tosin en nyt sitä ennätyskorkeutta hypännyt enkä voittanut mestaruuksia tai konsertoinut sooloartistina :=DDD

Vierailija

Olisi ajatuksena hurja, aamulla käytäisiin kuntosalilla, sitten klo 8 kivaan työpaikkaan.  Kotona kääntymässä, vaihtamassa vaatteet ja viihteelle.  ( ei ole kuunaan tuollaista ollut). 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat