Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheiluhulluus on junttien ilmiö

Vierailija
04.11.2015 |

Aidosti sivistyneet ja fiksut, intellektuellit ihmiset ahmivat kirjallisuutta eri tietenhaaroista sen sijaan, että tuhlaisivat rahaa lätkämatsissa istumiseen tai haaskaisivat aikaansa urheilun seuraamiseen tv:stä

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMMP - Taiteilia

Vierailija
2/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, aika hotteja juntteja ne osa kyllä on. ;) Mielellään liityn seuraan. Eikä pelaajissakaan ole mitään moitittavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappara on terästä, sun kirjat tulee perästä! Prööt! Kakka! Tappara! Tappara!

Vierailija
4/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kun ajattelee, että olen ollut yliopistossa viitisen vuotta opiskelemassa, vieläpä Tampereella joka on asiasta suorastaan tunnettu, niin en ole yliopistolla kertaakaan kuullut kenenkään puhuvan sanaakaan jääkiekosta. Ehkä tämä kertoo jotain?

Vierailija
5/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kun ajattelee, että olen ollut yliopistossa viitisen vuotta opiskelemassa, vieläpä Tampereella joka on asiasta suorastaan tunnettu, niin en ole yliopistolla kertaakaan kuullut kenenkään puhuvan sanaakaan jääkiekosta. Ehkä tämä kertoo jotain?

Ei kerro mitään muuta kuin sen, että he eivät puhu koulussa jääkiekosta. Ainakin 20 yliopisto-opiskelijaystävääni katsoo jääkiekkoa. Ja jalkapalloa. Ja kaikkea muutakin urheilua.

Vierailija
6/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnen yhden tamperelaisen professorin, joka on intohimoinen Tapparan fani. Kertoisiko tämä jotain?

Vierailija
7/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan rauhassa pitää täysin väärän luulosi.

Vierailija
8/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu on viihdettä ja eskapismia monille, aivan kuten moni muukin kuten elokuvat, kirjat, musiikki jne..Moni saa pienen tauon arjesta menemällä vaikka peliä katsomaan, jaksaa ja voi taas paremmin. Itse kävin peleissä yhdessä vaiheessa paljon, oli mukava rentoutua, ottaa pari keppanaa, syödä hyvin ja nähdä ystäviä, samalla tuli katsottua pelejä.

Vierailija
9/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No korkeqasti koulutetut ihmisethän ovat hyvin usein sinkkuja ja kuolevat sodassa ensimmäisenä kun ei uskalleta tappaa ja puolustautua. Hyvä ettei teitä liikaa ole. Ei se miten paljon asioita tietää, vaan mitä oleellista ja hyödyllistä tietää. 90% yliopisto ajasta menee tarpeettoman tiedon siivilöintiin. Siinä ei ole mitään älyllisesti retosteltavaa ;)

Vierailija
10/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilu on viihdettä ja eskapismia monille, aivan kuten moni muukin kuten elokuvat, kirjat, musiikki jne..Moni saa pienen tauon arjesta menemällä vaikka peliä katsomaan, jaksaa ja voi taas paremmin. Itse kävin peleissä yhdessä vaiheessa paljon, oli mukava rentoutua, ottaa pari keppanaa, syödä hyvin ja nähdä ystäviä, samalla tuli katsottua pelejä.

Se on juuri näin. Monille - ei kaikille - kilpaurheilun seuraaminen on hetkellinen vapautus rationaalista arjesta. Saa yhdessä kaverien kanssa huutaa katsomossa, mennä sen jälkeen yksille, ja palata seuraavana aamuna vaikkapa firman tilinpäätöstä tekemään.

Vierailija
11/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksi haave on joskus mennä jalkapallon mm-kisoihin, päästä aistimaan sitä tunnelmaa ihan paikan päälle :)

T: Intohimoisesti jalkapalloa seuraava akateeminen pariskunta.

Vierailija
12/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harrastaa urheilua ja myös katsoo sitä.. Minäkin harrastan urheilua ja en todellakaan ottaisi miestä joka ei harrastaisi minkäänlaista liikuntaa ja nököttäisi kirja kourassa aina.

Vierailija
13/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No korkeqasti koulutetut ihmisethän ovat hyvin usein sinkkuja ja kuolevat sodassa ensimmäisenä kun ei uskalleta tappaa ja puolustautua. Hyvä ettei teitä liikaa ole. Ei se miten paljon asioita tietää, vaan mitä oleellista ja hyödyllistä tietää. 90% yliopisto ajasta menee tarpeettoman tiedon siivilöintiin. Siinä ei ole mitään älyllisesti retosteltavaa ;)

No tyhmäthän ne ensimmäisenä sodassa kuolevat kun heidät on sijoitettu tykinruuaksi etulinjaan. Jotain kiväärimiehiä, hah salli mun nauraa. Minun sukulaiseni sijoitettiin sodan aikana Mikkelin päämajaan ja sotakirjeenvaihtajiksi.

ap

Vierailija
14/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ihminen ei ole niin rajoittunut kuin aloittaja, liian jyrkät mielipiteet kertovat lähinnä sivistyksen puutteesta ja ahdasmielisyydestä. 

Vierailija
15/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt ihminen ei ole niin rajoittunut kuin aloittaja, liian jyrkät mielipiteet kertovat lähinnä sivistyksen puutteesta ja ahdasmielisyydestä. 

Olet oikeassa. Minulla ei esimerkiksi ole mitään neekereitä vastaan.

Vierailija
16/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jokainen on WT ja kaikki on junttia, vittu ihan kaikki. Ainakin jos aaveeseen uskoo, miksipä emme uskoisi.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
17/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näytä minulle av:lta sivistynyt keskustelu?

Vierailija
18/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe olevani juntti vaan yleissivistynyt ja monesta asiasta paljon tietävä ihminen. Mut ei helvetti mä rakastan jalkapalloo joka viikonloppu. Se hetki kun saa avata oluen ja katsoa Englannin Valioliigaaa hyvässä porukassa..... Pitäisikö minun lukea sen sijaan jotain 50 shades of grey kirjaa ja esittää jotain?!?!??!?!

Vierailija
19/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näytä minulle av:lta sivistynyt keskustelu?

Totta, pelkkä öyhötystähän tää on, osa selkeästi mielisairaita jotka tänne kirjoittelee.

Vierailija
20/29 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koe olevani juntti vaan yleissivistynyt ja monesta asiasta paljon tietävä ihminen. Mut ei helvetti mä rakastan jalkapalloo joka viikonloppu. Se hetki kun saa avata oluen ja katsoa Englannin Valioliigaaa hyvässä porukassa..... Pitäisikö minun lukea sen sijaan jotain 50 shades of grey kirjaa ja esittää jotain?!?!??!?!

Me tehdään ruokaa ja kutsutaan kavereita kylään monesti ja katsotaan Valioliigaa, mikäs sen hauskempaa. Yleensä kun joku isompi peli tulee.

T: Intohimoisesti jalkapalloa seuraava akateeminen pariskunta.