Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheiluhulluus on junttien ilmiö

Vierailija

Aidosti sivistyneet ja fiksut, intellektuellit ihmiset ahmivat kirjallisuutta eri tietenhaaroista sen sijaan, että tuhlaisivat rahaa lätkämatsissa istumiseen tai haaskaisivat aikaansa urheilun seuraamiseen tv:stä

Sivut

Kommentit (22)

lätkähullu nainen

Aijaa, aika hotteja juntteja ne osa kyllä on. ;) Mielellään liityn seuraan. Eikä pelaajissakaan ole mitään moitittavaa...

Vierailija

Kieltämättä kun ajattelee, että olen ollut yliopistossa viitisen vuotta opiskelemassa, vieläpä Tampereella joka on asiasta suorastaan tunnettu, niin en ole yliopistolla kertaakaan kuullut kenenkään puhuvan sanaakaan jääkiekosta. Ehkä tämä kertoo jotain?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kun ajattelee, että olen ollut yliopistossa viitisen vuotta opiskelemassa, vieläpä Tampereella joka on asiasta suorastaan tunnettu, niin en ole yliopistolla kertaakaan kuullut kenenkään puhuvan sanaakaan jääkiekosta. Ehkä tämä kertoo jotain?

Ei kerro mitään muuta kuin sen, että he eivät puhu koulussa jääkiekosta. Ainakin 20 yliopisto-opiskelijaystävääni katsoo jääkiekkoa. Ja jalkapalloa. Ja kaikkea muutakin urheilua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnen yhden tamperelaisen professorin, joka on intohimoinen Tapparan fani. Kertoisiko tämä jotain?

Vierailija

Urheilu on viihdettä ja eskapismia monille, aivan kuten moni muukin kuten elokuvat, kirjat, musiikki jne..Moni saa pienen tauon arjesta menemällä vaikka peliä katsomaan, jaksaa ja voi taas paremmin. Itse kävin peleissä yhdessä vaiheessa paljon, oli mukava rentoutua, ottaa pari keppanaa, syödä hyvin ja nähdä ystäviä, samalla tuli katsottua pelejä.

Vierailija

No korkeqasti koulutetut ihmisethän ovat hyvin usein sinkkuja ja kuolevat sodassa ensimmäisenä kun ei uskalleta tappaa ja puolustautua. Hyvä ettei teitä liikaa ole. Ei se miten paljon asioita tietää, vaan mitä oleellista ja hyödyllistä tietää. 90% yliopisto ajasta menee tarpeettoman tiedon siivilöintiin. Siinä ei ole mitään älyllisesti retosteltavaa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Urheilu on viihdettä ja eskapismia monille, aivan kuten moni muukin kuten elokuvat, kirjat, musiikki jne..Moni saa pienen tauon arjesta menemällä vaikka peliä katsomaan, jaksaa ja voi taas paremmin. Itse kävin peleissä yhdessä vaiheessa paljon, oli mukava rentoutua, ottaa pari keppanaa, syödä hyvin ja nähdä ystäviä, samalla tuli katsottua pelejä.

Se on juuri näin. Monille - ei kaikille - kilpaurheilun seuraaminen on hetkellinen vapautus rationaalista arjesta. Saa yhdessä kaverien kanssa huutaa katsomossa, mennä sen jälkeen yksille, ja palata seuraavana aamuna vaikkapa firman tilinpäätöstä tekemään.

Vierailija

Meidän yksi haave on joskus mennä jalkapallon mm-kisoihin, päästä aistimaan sitä tunnelmaa ihan paikan päälle :)

T: Intohimoisesti jalkapalloa seuraava akateeminen pariskunta.

Vierailija

Mun mies harrastaa urheilua ja myös katsoo sitä.. Minäkin harrastan urheilua ja en todellakaan ottaisi miestä joka ei harrastaisi minkäänlaista liikuntaa ja nököttäisi kirja kourassa aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No korkeqasti koulutetut ihmisethän ovat hyvin usein sinkkuja ja kuolevat sodassa ensimmäisenä kun ei uskalleta tappaa ja puolustautua. Hyvä ettei teitä liikaa ole. Ei se miten paljon asioita tietää, vaan mitä oleellista ja hyödyllistä tietää. 90% yliopisto ajasta menee tarpeettoman tiedon siivilöintiin. Siinä ei ole mitään älyllisesti retosteltavaa ;)

No tyhmäthän ne ensimmäisenä sodassa kuolevat kun heidät on sijoitettu tykinruuaksi etulinjaan. Jotain kiväärimiehiä, hah salli mun nauraa. Minun sukulaiseni sijoitettiin sodan aikana Mikkelin päämajaan ja sotakirjeenvaihtajiksi.

ap

Vierailija

Sivistynyt ihminen ei ole niin rajoittunut kuin aloittaja, liian jyrkät mielipiteet kertovat lähinnä sivistyksen puutteesta ja ahdasmielisyydestä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt ihminen ei ole niin rajoittunut kuin aloittaja, liian jyrkät mielipiteet kertovat lähinnä sivistyksen puutteesta ja ahdasmielisyydestä. 

Olet oikeassa. Minulla ei esimerkiksi ole mitään neekereitä vastaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat