Meille tuli eilen postia (kaikki mainoksia) aamulla klo 9.20, mikä on hyvin epätavallinen aika postin tulolle, koska se useimmiten osuu klo 11 ja 14.30 välille. Maanantaina ei näkynyt postia eikä tänään ole tullut. Turkulaisessa lähiössä asutaan.
Työpaikalle ei tullut postia Helsingin keskustaan eilen ja tänäänkin normaalia huomattavasti myöhemmin. Kotiin ei tullut eilen, tosin en nyt mitään varsinaisesti odottelekaan ja ilmaisjakelun kieltävä lappu on ovessa.
Meille tuli eilen postia (kaikki mainoksia) aamulla klo 9.20, mikä on hyvin epätavallinen aika postin tulolle, koska se useimmiten osuu klo 11 ja 14.30 välille. Maanantaina ei näkynyt postia eikä tänään ole tullut. Turkulaisessa lähiössä asutaan.
Niin vähän tavaraa, että pääsee jakamaan aikaisin.
Yhtenä päivänä tällä viikolla on tainnut tulla jotain, ehkä. Tänään ja eilen ei ainakaan. Ei meille muutenkaan välttämättä joka päivä mitään tule, mutta esim. Aku Ankkaa ei ole näkynyt, ja oletan että erään paketin/saapumisilmoituksen olisi jo pitänyt tulla, mutta eipä ole näkynyt mitään.
Sivut
Isänpäiväkortti lähtee nyt kuvaviestinä, samoin joulukortit. Posti lakkoilee itsensä olemattomiin.
Joka päivä tulee postit: kirjeitä, laskuja, lehtiä. Ei näy postin ongelmat meillä asti
Mainoksia ainakin tulee ja ihan normaaliin aikaan. Odottamaani (maksettua) pakettia ei kyllä ole näkynyt.
Ei ole tullut mitään, ei ainoatakaan paperia tällä viikolla.
Ei ole tullut tällä viikolla lainkaan. Toista viikkoa jo dottelen viimeisimpiä pajoja, toivottavasti tosiaan johtuu vain ulosmarsseista.
Työpaikalle ei tullut postia Helsingin keskustaan eilen ja tänäänkin normaalia huomattavasti myöhemmin. Kotiin ei tullut eilen, tosin en nyt mitään varsinaisesti odottelekaan ja ilmaisjakelun kieltävä lappu on ovessa.
Niin vähän tavaraa, että pääsee jakamaan aikaisin.
Postin auton olen nähnyt Espoossa. Jakajia en.
POSTINJAKAJA BONGATTU ESPOOSSA!!
http://www.posti.fi/tiedotteet/2015/20151102_mielenilmauksia.html
Tänään aamulla tuli eilisen posti ja iltapäivällä tän päivän posti.
Joka päivä on tullut, itä-Helsingissä asutaan
Vaikea jakaa postia kun sitä ei ole. Lakkoilevat siellä logistiikkakeskuksessa, niin ei paketit liiku postinkantajille saakka.
Hämeenlinna keskusta, JOKA PÄIVÄ. Ihan henk.kohtaisesti tänään törmäsin. Mä vihaan noita postisia.
Mä olen ihmetellyt, että miksi meille ei tule postia. Selvisipähän nyt sitten tämäkin.
Yhtenä päivänä tällä viikolla on tainnut tulla jotain, ehkä. Tänään ja eilen ei ainakaan. Ei meille muutenkaan välttämättä joka päivä mitään tule, mutta esim. Aku Ankkaa ei ole näkynyt, ja oletan että erään paketin/saapumisilmoituksen olisi jo pitänyt tulla, mutta eipä ole näkynyt mitään.
Maanantaina ei tullut postia, muina päivinä kyllä. Espoossa asun.
Itä-Helsingissä tullut normaalisti, kuten joku näemmä ennättikin jo sanoa
Eilen tuli Trendi-lehti, asun Helsingin kantakaupungin laitamilla.
Sivut