Vierailija

Täällä Espoossa ainakaan ei ole postinkantajia näkynyt.

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Isänpäiväkortti lähtee nyt kuvaviestinä, samoin joulukortit. Posti lakkoilee itsensä olemattomiin.

Vierailija

Joka päivä tulee postit: kirjeitä, laskuja, lehtiä. Ei näy postin ongelmat meillä asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meille tuli eilen postia (kaikki mainoksia) aamulla klo 9.20, mikä on hyvin epätavallinen aika postin tulolle, koska se useimmiten osuu klo 11 ja 14.30 välille. Maanantaina ei näkynyt postia eikä tänään ole tullut. Turkulaisessa lähiössä asutaan.

Vierailija

Mainoksia ainakin tulee ja ihan normaaliin aikaan. Odottamaani (maksettua) pakettia ei kyllä ole näkynyt.

Vierailija

Ei ole tullut tällä viikolla lainkaan. Toista viikkoa jo dottelen viimeisimpiä pajoja, toivottavasti tosiaan johtuu vain ulosmarsseista.

Vierailija

Työpaikalle ei tullut postia Helsingin keskustaan eilen ja tänäänkin normaalia huomattavasti myöhemmin. Kotiin ei tullut eilen, tosin en nyt mitään varsinaisesti odottelekaan ja ilmaisjakelun kieltävä lappu on ovessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli eilen postia (kaikki mainoksia) aamulla klo 9.20, mikä on hyvin epätavallinen aika postin tulolle, koska se useimmiten osuu klo 11 ja 14.30 välille. Maanantaina ei näkynyt postia eikä tänään ole tullut. Turkulaisessa lähiössä asutaan.

Niin vähän tavaraa, että pääsee jakamaan aikaisin.

Vierailija

Vaikea jakaa postia kun sitä ei ole. Lakkoilevat siellä logistiikkakeskuksessa, niin ei paketit liiku postinkantajille saakka.

Vierailija

Hämeenlinna keskusta, JOKA PÄIVÄ. Ihan henk.kohtaisesti tänään törmäsin. Mä vihaan noita postisia.

Vierailija

Mä olen ihmetellyt, että miksi meille ei tule postia. Selvisipähän nyt sitten tämäkin.

Vierailija

Yhtenä päivänä tällä viikolla on tainnut tulla jotain, ehkä. Tänään ja eilen ei ainakaan. Ei meille muutenkaan välttämättä joka päivä mitään tule, mutta esim. Aku Ankkaa ei ole näkynyt, ja oletan että erään paketin/saapumisilmoituksen olisi jo pitänyt tulla, mutta eipä ole näkynyt mitään. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.