Mies löi riidan päätteeksi :(
Meillä oli kova riita yhdestä aiheesta jos monesti olemme riidelleet. Mulle meni ihan päreet kun mies huusi ja solvasikin, lähdin miehen päälle jossain välissä ja löin mies kengällä. En nyt päähän tainnut lyödä ja kenkäkin oli semmonen tennari, mies ajautui siitä nurkkaa kohti ja sit kun huusin kiukkua siinä naaman edessä niin mies löi mua naamaan niin että sattui kyllä kovaa. :/ hitto miksi näin pitääkin riidellä...
Voisitteko olla lyövän miehen kanssa? Löi aika paljon pienempää naista.... Onko teitä kukaan lyönyt?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kerran pienikokoinen niin täältä tulee hieman sympatiaa.
Samankokoisia jos olisitte niin ei juuri tulisi.
Minulla ja eksällä on pituuseroa melkein 50 senttiä. Kun eksä löi ja tein asiasta rikosilmoituksen, kuulustelijaa ei kiinnostanut. Kysyi että miten olin pahoinpidellyt miestäni ensin, hänen kokemuksensa mukaan kaltaiseni pienet naiset ovat todella aggressiivisia ja päällekäyviä, kuin terrierit.
Eiköhän niillä ole paremmin nämä hommat tiedossa, vaikka koititkin vedota krokotiilinkyynelilläsi ja leikkiä uhria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja eksällä on pituuseroa melkein 50 senttiä. Kun eksä löi ja tein asiasta rikosilmoituksen, kuulustelijaa ei kiinnostanut. Kysyi että miten olin pahoinpidellyt miestäni ensin, hänen kokemuksensa mukaan kaltaiseni pienet naiset ovat todella aggressiivisia ja päällekäyviä, kuin terrierit.
Miten musta tuntuu, että sun eksällä oli helvetin hyvä syy läimäyttää sua. Suomalainen mies ei aikuisten oikeesti vähässä hopussa naista mätki. Vai vielä rikosilmoituksen.
Siis täällä huudellaan nyt periaatteesta. Periaatteessa mies ei saa lyödä naista eikä nainen miestä.
Tässä ei nyt mietitä sitä mitä AP hakee takaa: miehen lyönti käy kipeämpää entä naisen. Varsinkin, jos kokoero on huomattava.
Sympatiaa tippuu sen verran, että tosi sääli, että miehesi ei osannut hillitä itseään. Varmasti kävi kipeää/kipeämpää.
Enempää ei tipu, sillä tulit hakemaan tänne sääliä ja oikeutusta teollesi, mitä et saa minulta ainakaan missään nimessä. Tosiaan, itse aloiti ja otit vielä kättä pitempää, eli ihan tieten tahtoen aloit satuttamaan miestäsi fyysisesti.
Jos miehesi ei olisi lyönyt takaisin, hän olisi tällähetkellä se jota on satutettu. Oikeasti.
Mutta uskon silti, että suhun AP sattuu tällähetkellä fyysisesti enemmän.
Kuten sanottu, jätä miehesi. Te ansaitsette molemmat parempaa. Mikään riita ei oikeuta fyysiseen väkivaltaan.
Sait ap sitä mitä tilasit. Ei mua ainakaan kiinnosta miten paljon tai vähän mun lyönti sattuu, jos joku ensin lyö minua. Silmä silmästä jne.
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä huudellaan nyt periaatteesta. Periaatteessa mies ei saa lyödä naista eikä nainen miestä.
Tässä ei nyt mietitä sitä mitä AP hakee takaa: miehen lyönti käy kipeämpää entä naisen. Varsinkin, jos kokoero on huomattava.Sympatiaa tippuu sen verran, että tosi sääli, että miehesi ei osannut hillitä itseään. Varmasti kävi kipeää/kipeämpää.
Enempää ei tipu, sillä tulit hakemaan tänne sääliä ja oikeutusta teollesi, mitä et saa minulta ainakaan missään nimessä. Tosiaan, itse aloiti ja otit vielä kättä pitempää, eli ihan tieten tahtoen aloit satuttamaan miestäsi fyysisesti.
Jos miehesi ei olisi lyönyt takaisin, hän olisi tällähetkellä se jota on satutettu. Oikeasti.
Kuten sanottu, jätä miehesi. Te ansaitsette molemmat parempaa. Mikään riita ei oikeuta fyysiseen väkivaltaan.
Tällä ei edelleenkään ole mitään merkitystä asiassa.
Minäkään en lyhyenä silmälasipäisenä miehenä menisi haastamaan riitaa karpaasin kanssa, koska silmälasipäistä ei saa lyödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menee rikosoikeudellsiesti niin että naisenkaan ei saa lyödä mutta suhteessa on jotain vikaa jos nainen lyö. Yksi syy voi olla puutteellinen seksuaalielämä. Tätä miehen pitäisi koittaa korjata.
Eihän siitä mitään tule että ruvetaan kilvan mäiskimään toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt mietitä sitä mitä AP hakee takaa: miehen lyönti käy kipeämpää entä naisen. Varsinkin, jos kokoero on huomattava.Sympatiaa tippuu sen verran, että tosi sääli, että miehesi ei osannut hillitä itseään. Varmasti kävi kipeää/kipeämpää.
Tällä ei edelleenkään ole mitään merkitystä asiassa.
Minäkään en lyhyenä silmälasipäisenä miehenä menisi haastamaan riitaa karpaasin kanssa, koska silmälasipäistä ei saa lyödä?
Siis luitko loppuun? Tässä tapauksessa miehen lyönti ON käynyt kipeämpää ihan varmasti, mutta en silti anna sääliä APlle.
Joo siis sua silmälasipäistä ei saa lyödä eikä myöskään karpaasia. Täällä taas tahallaan tajutaan väärin, mutta ihan sama. Silti fakta on se, että ketään ei tulisi lyödä.
Ja kyllä sillä on valitettavasti väliä kumman lyönti käy kipeämpää. Esimerkiksi:
Joudut sanaharkkaan 15 vuotiaan kanssa. Olet itse 40v. 15v päättää motata sua koska sen sanat ei enää riitä kertomaan kuinka vihanen se on. Veätkö turpaan takasin ja sanot, että "ite vittu kerjäsit?"
Eli nainen saa lyödä miestä, mutta on se niin väärin ettämies lyö naista. Ei vittu tota ap:n logiikkaa.
Otsikko on harhaanjohtava. Pitäisi olla "pahoinpitelin miestäni ja ahdistin nurkkaan ja raivosin pää punaisena, mies läimäytti päästäkseen tilanteesta pois, olen idiootti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä joudun kokemaan usein väkivaltaa mutta silti en sympatiaa saa keneltekään.
Jos naisena joutuisin kokemaan väkivaltaa, en kaipaisi sympatiaa vaan poliisiaseman osoitteen.
Niin, mutta kun siellä asemallakin vain kysytään saiksä turpaan naiselta ja nauretaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kova riita yhdestä aiheesta jos monesti olemme riidelleet. Mulle meni ihan päreet kun mies huusi ja solvasikin, lähdin miehen päälle jossain välissä ja löin mies kengällä. En nyt päähän tainnut lyödä ja kenkäkin oli semmonen tennari, mies ajautui siitä nurkkaa kohti ja sit kun huusin kiukkua siinä naaman edessä niin mies löi mua naamaan niin että sattui kyllä kovaa. :/ hitto miksi näin pitääkin riidellä...
kuka olikaan se joka löi, tai ainakin "lähti päälle", mitä se sitten tarkoittaneekin?
Niin, miksi kukaan suostuu elämään sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa tulee riitaa?
Vitun neiti. Lyö takaisin tai ala popsimaan estrogeenia ja osta persedildo.