Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi riidan päätteeksi :(

Vierailija

Meillä oli kova riita yhdestä aiheesta jos monesti olemme riidelleet. Mulle meni ihan päreet kun mies huusi ja solvasikin, lähdin miehen päälle jossain välissä ja löin mies kengällä. En nyt päähän tainnut lyödä ja kenkäkin oli semmonen  tennari, mies ajautui siitä nurkkaa kohti ja sit kun huusin kiukkua siinä naaman edessä niin mies löi mua naamaan niin että sattui kyllä kovaa. :/ hitto miksi näin pitääkin riidellä...

Voisitteko olla lyövän miehen kanssa? Löi aika paljon pienempää naista.... Onko teitä kukaan lyönyt?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

No huhhuh. Samaa voisit kysyä mieheltäsi, haluaako hän olla naisen kanssa joka lyö? Jos minä joskus erehtyisin käymään mieheeni käsiksi, niin saisi kyllä käydä takaisin.

Vierailija

Sinähän löit miestä ensin. Ei se ole sen sallitumpaa. Olitte molemmat typeriä eikä kumpikaan saisi lyödä toista!

Vierailija

Kävit itse fyysisesti päälle. Miehenkö olisi tullut tietää miten kovaa meinasit miehen hakata?

Sait mitä tilasit. Toivottavasti mies pääsee eroon väkivaltaisesta naisesta, jota

vastaan ei tarvitse itsepuolustautua.

Niin, ja hakeudu hoitoon, hakkaaja.

Vierailija

Käytit itsekin fyysistä väkivaltaa. ''Kenkäkin oli vain tennari'' ja ''En edes lyönyt päähän'' eivät ole tekosyitä. 

Keskustelkaa miehen kanssa miksi teidän riitanne ajautuvat tähän pisteeseen, että joudutte mätkimään toisianne.

Vierailija

Joo'o, mutta en pääse yli siitä että MIES löi minua. Millainen mies lyö kädellään ja voimallaan naisia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo'o, mutta en pääse yli siitä että MIES löi minua. Millainen mies lyö kädellään ja voimallaan naisia?

Porvoolainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies, joka ajetaan nurkkaan, ja jonka fyysistä koskemattomutta uhataan.

Mikä oikeus naisella on käydä miehen kimppuun?

Osta nyrkkeilysäkki, sitä saat hakata ja kuuntelee muutenkin märisemistäsi.

Vierailija

Sori,mutta en ihmettele että löi. Kyllä minäkinmpuolustaisin itseäni,kun toinen käy päälle. Sait mitä tilasit.

Miehesi kannattaa miettiä jatkaako kanssasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä joudun kokemaan usein väkivaltaa mutta silti en sympatiaa saa keneltekään.

Jos naisena joutuisin kokemaan väkivaltaa, en kaipaisi sympatiaa vaan poliisiaseman osoitteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat