Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi riidan päätteeksi :(

Vierailija
04.11.2015 |

Meillä oli kova riita yhdestä aiheesta jos monesti olemme riidelleet. Mulle meni ihan päreet kun mies huusi ja solvasikin, lähdin miehen päälle jossain välissä ja löin mies kengällä. En nyt päähän tainnut lyödä ja kenkäkin oli semmonen  tennari, mies ajautui siitä nurkkaa kohti ja sit kun huusin kiukkua siinä naaman edessä niin mies löi mua naamaan niin että sattui kyllä kovaa. :/ hitto miksi näin pitääkin riidellä...

Voisitteko olla lyövän miehen kanssa? Löi aika paljon pienempää naista.... Onko teitä kukaan lyönyt?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Samaa voisit kysyä mieheltäsi, haluaako hän olla naisen kanssa joka lyö? Jos minä joskus erehtyisin käymään mieheeni käsiksi, niin saisi kyllä käydä takaisin.

Vierailija
2/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän löit miestä ensin. Ei se ole sen sallitumpaa. Olitte molemmat typeriä eikä kumpikaan saisi lyödä toista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit itse fyysisesti päälle. Miehenkö olisi tullut tietää miten kovaa meinasit miehen hakata?

Sait mitä tilasit. Toivottavasti mies pääsee eroon väkivaltaisesta naisesta, jota

vastaan ei tarvitse itsepuolustautua.

Niin, ja hakeudu hoitoon, hakkaaja.

Vierailija
4/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen aihe, että siitä riidellään toistuvasti noin rajusti?

Vierailija
5/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kunnon läimäys perään sallittu mieheltä, ja sovintopano toki päälle ;)

Vierailija
6/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit itsekin fyysistä väkivaltaa. ''Kenkäkin oli vain tennari'' ja ''En edes lyönyt päähän'' eivät ole tekosyitä. 

Keskustelkaa miehen kanssa miksi teidän riitanne ajautuvat tähän pisteeseen, että joudutte mätkimään toisianne.

Vierailija
7/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo'o, mutta en pääse yli siitä että MIES löi minua. Millainen mies lyö kädellään ja voimallaan naisia?

Vierailija
8/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo'o, mutta en pääse yli siitä että MIES löi minua. Millainen mies lyö kädellään ja voimallaan naisia?

Porvoolainen.

Vierailija
9/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies, joka ajetaan nurkkaan, ja jonka fyysistä koskemattomutta uhataan.

Mikä oikeus naisella on käydä miehen kimppuun?

Osta nyrkkeilysäkki, sitä saat hakata ja kuuntelee muutenkin märisemistäsi.

Vierailija
10/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä joudun kokemaan usein väkivaltaa mutta silti en sympatiaa saa keneltekään.

Vierailija
11/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpähän sait ja nyt opit.

Vierailija
12/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kerran pienikokoinen niin täältä tulee hieman sympatiaa.

Samankokoisia jos olisitte niin ei juuri tulisi.

Vierailija
13/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättyyn vaan kengänheiluttelijoita

Vierailija
14/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori,mutta en ihmettele että löi. Kyllä minäkinmpuolustaisin itseäni,kun toinen käy päälle. Sait mitä tilasit.

Miehesi kannattaa miettiä jatkaako kanssasi.

Vierailija
15/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä joudun kokemaan usein väkivaltaa mutta silti en sympatiaa saa keneltekään.

Jos naisena joutuisin kokemaan väkivaltaa, en kaipaisi sympatiaa vaan poliisiaseman osoitteen.

Vierailija
16/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma syy. Tyhmälle ämmälle tais tulla yllätyksenä ettei mies suostu sun nyrkkeilysäkiksi.

Vierailija
17/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori,mutta en ihmettele että löi. Kyllä minäkinmpuolustaisin itseäni,kun toinen käy päälle. Sait mitä tilasit.

Miehesi kannattaa miettiä jatkaako kanssasi.

Minä ihmettelen. En ymmärrä kumpaakaan.

Vierailija
18/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä. Vielä ei ole miesten kokemaa väkivaltaa vähätelty,  vain muutama vihjaus siihen suuntaan.

Vierailija
19/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin nainen, mutta hitto että ärsyttää tämä joidenkin naisten itsekeskeisyys. Ihmiset ovat tasa-arvoisia. Et sinä voi lyödä miestäsi ja olettaa että hän ei puolusta itseään. Mehesi on vain ihminen, ja varmasti säikähtää kun alat hutkimaan. Jos haluat että sinua kohdellaan kuin jotain särkyvää lasiesinettä, älä lyö toisia.

Voi helvetti...

Vierailija
20/52 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä. Vielä ei ole miesten kokemaa väkivaltaa vähätelty,  vain muutama vihjaus siihen suuntaan.

Odota kun miesvihatrolli saapuu. (vai onko se oikeasti päästään sekaisin?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi