IL: Kadonnut Nela löydettiin kuolleena
Kommentit (624)
Miten sitä muuttaa tyhjän päälle?
Mihin menee nukkumaan?syömään?
Toki jos hänellä pankkitili täynnä niiin sitte se ois olliuhelppoa.
Tämä oli niin surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Työyhteisössä oli henkilö joka ajoi Nelan itsemurhaan.
Niinpä tietenkin.. onko tää start up-yritys vielä pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nela ukrainalainen?
Tsekki.
Miksi noin kauniin naisen piti kuolla?
Tästäkin kohta jo 10 vuotta. Hän katosi syyskuun alussa.
Nela voi todella pahoin, mutta pystyi peittämään sen.
Minua jäi kanssa epäilyttämään tuon jutun taustat. Naiset eivät yleensä tee itsemurhaa tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minua jäi kanssa epäilyttämään tuon jutun taustat. Naiset eivät yleensä tee itsemurhaa tuolla tavalla.
Tuo on muuten totta, Naiset ottaa yleensä lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ai huolellisella etukäteissuunnittelulla hyvin kauniissa paikassa?
Miksi Nela osti kaksi onkea ja niin paljon syötävää? Koska ei ollut menossa sinne yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nela osti kaksi onkea ja niin paljon syötävää? Koska ei ollut menossa sinne yksin.
Mua on jäänyt vaivaamaan se tsekkisisaruspari joka oli Nuuksiossa samaan aikaan, oliko heillä jokin osuus tapahtuneeseen, tunsivatko Nelan? Nelalla oli sellaisia varusteita mukana, joita olisi voinut kuvitella vievän tuliaisiksi telttailijoille.
Tai oliko Nelan tarkoitus tehdä geo-kätkö ja tapahtui onnettomuus?
Nela oli houkuteltu telttailemaan. Siksi kaikki nuo ostokset. Joku/jotkut pääsi murhasta kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ostanut
Joku sieltä Nelan työpaikalta on syyllinen.
Toivottovasti poliisi ei tehnyt hätäisiä johtopäätöksiä.
Hänhän oli jättänyt jäähyväiskirjeen
Miksei vain irtisanoutunut? Muuttanut takaisin kotimaahan? Mitä tahansa muuta... kuin viimeinen ratkaisu.