Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka edelleen syvästi rakastuneita IKIOMAAN mieheen vuosienkin jälkeen

Vierailija

Kohta kymmenen vuotta ja vieläkin taputan itteeni olkapäälle aamuisin onnitellakseni itseäni että sain osakseni kiltin miehen rakkauden joka kestää arjessa .

Kamala kokemukses menneisyydessä opetti suhteellisuudentajua ja kiitollisuutta elämään nyt kun sai seesteisen elämän hyvän miehen kumppanina.

Muita jotka ovat kiitollisia hyvästä miehestä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilu 11 vuotta, ja rakastan häntä valtavasti. Rakkaus ei ole vuosien myötä vähentynyt, mutta muuttunut kyllä.

Vierailija

Minä olen. 21v jo yhdessä ja rakkautta riitää. Eihän se mies täydellinen ole, mutta eipä meistä kukaan ole.

Vierailija

6 vuotta takana ja jokapäivä tulee uusi "herätys" kuinka paljon rakastankaan omaa miestäni. Pari kuivaa kautta on suhteeseen mahtunut, mutta nyt viimeiset 3 vuotta ollaan oltu onnemme kukkuloilla. Rakastan miestäni yli kaiken ja hän minua! Kuinka onnellinen voikaan pieni ihminen olla :')

Vierailija

Kohta 10v yhdessä ja joka päivä rakastan miestäni vain enemmän. Olemme saaneet kaiken mitä olemme ikinä halunneet ja ilman toisiamme meillä ei olisi mitään. Mieheni on joskus sanonut, että minut luotiin tähän maailmaan häntä varten, en epäile ollenkaan etteikö näin olisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kellä on vanhemmat jotka olleet yhdessä yli 3o vuotta?

Yli 50v  ja edelleen ovat onnellisia.

Vierailija

Ensi viikolla tulee merkkipäivä, 20 vuotta yhdessä. Ihan hurjaa miten vuodet on vierineet, rakkaus kestänyt ja vahvistunut matkalla. En osaa kuvitella ketään toista rinnalleni, ja mieheni on usein aivan hulluna minuun. Kaikenlaista on koettu, ylä - ja alamäkiä, mutta edelleen unelmat ja arvot ovat yhteiset.
Omat vanhempani yhdessä 44 vuotta. Miehen vanhemmat eronneet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat