Niin pettynyt miehen antamaan syntymäpäivälahjaan

Vierailija

Odotin jotain kunnon lahjaa, koska annan hänellekin aina kunnollisen lahjan. Sain kuitenkin aamulla vain suukon, elokuvaliput ja lupauksen "Hieron sua sitten illalla töiden jälkeen"

Joo, hieno lahja...

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Minä olisin todella onnellinen tuollaisesta, mies olisi hyvä hieromaan, muttei jaksa vaivautua. Synttärit jos muistaa, niin suukko riittää lahjaksi...

tulevaisuuteen pettynyt

Toiset miehet on kitupiikkejä. Varma merkki suhteen epävarmuudesta on ns. "omat rahat". Siinä ei rakenneta mitään yhteistä suhdetta, yhteisestä elämästä puhumattakaan vaan ollaan kuin friends with benefits.

Vierailija

Jos hieronta osoittautuu eroottiseksi, niin olisin tyytyväinen (ja tyydytetty).

Joillakin miehillä on kuitenkin tuollainen tapa, että aamulla just ja just muistetaan mainita onnittelut ja lahja säästetään illaksi. Ne ei ymmärrä, että kun nainen on kihissyt pettymyksestä koko päivän, ei MIKÄÄN voi enää korjata asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä on kuitenkin tuollainen tapa, että aamulla just ja just muistetaan mainita onnittelut ja lahja säästetään illaksi. Ne ei ymmärrä, että kun nainen on kihissyt pettymyksestä koko päivän, ei MIKÄÄN voi enää korjata asiaa.

????????????????????? t. mies

Vierailija

Nainen haluaa vähintään kukkasia ja joku koru, koska se nyt vaan on romanttista (näin yleistäen). Tosin pieleen voi mennä siinäkin, jos koru ei ole naisen tyylinen.

Tosin meillä mies ostaa vaan ne kukat ja mulle kelpaa. Ei meillä ole rahaa tuhlata tällä hetkellä koruihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla pitää vähintään luvata, että illalla on tulossa joku oikea lahja. Muuten sitä menee päivä vähän sellaisissa tunnelmissa, että ai, tässäks tää oli, näinkö paljon mua arvostetaan. Ei siis liittynyt tuohon hieromisjuttuun (koska ei se ole mikään oikea lahja, siitä saa olla vähän käärmeissään..).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vihaa odottamista ja sitä tunnetta, kun ei tiedä unohtiko toinen synttärit. Minä ainakin vihaan ja saatan pillittää kesken päivän, kun mies unohti. Ja jos yllättää illalla jollain lahjalla "muka hauskasta, kun feikkasi ettei muista", on nainen jputunut viettämään synttärit pahalla tuulella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa vähintään kukkasia ja joku koru, koska se nyt vaan on romanttista (näin yleistäen). Tosin pieleen voi mennä siinäkin, jos koru ei ole naisen tyylinen.

Tosin meillä mies ostaa vaan ne kukat ja mulle kelpaa. Ei meillä ole rahaa tuhlata tällä hetkellä koruihin.

Mun mies on joitakin kertoja antanut kortin aamulla ja sanonut, että haluaisin ostaa sulle kaulakorun / sormuksen (ehkä joskus myös yleisesti korun), ehditkö lähteä tänään lounasaikaan valitsemaan? Erinomainen lahja!

Vierailija

Onneksi ei ole tällaisia ongelmia, kun on jo seurusteluaikana päätetty että meillä ei aikuisille lahjoja ostella. Välttyy monelta pettymykseltä ja myös lahjojen hankkimisen vaivalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on joitakin kertoja antanut kortin aamulla ja sanonut, että haluaisin ostaa sulle kaulakorun / sormuksen (ehkä joskus myös yleisesti korun), ehditkö lähteä tänään lounasaikaan valitsemaan? Erinomainen lahja!

Myös hajuvesiä olen saanut lahjaksi näin ja se on hyvä! Paljon kivempi mennä yhdessä hankkimaan kuin esim. lahjakortti "hae ite lahjas" näin kärjistäen. Kivaa tässä on se, että mies on (ehkä joskus, kerrankin) kuunnellut juttujani, tietää mitä olen vailla ja ottanut sen verran onkeensa, mutta kun ei tiedä tarkemmin / osaa makuani niin hyvin, niin antaa itse valita jotain niinkin henkilökohtaista kuin tuoksun tai korun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tällaisia ongelmia, kun on jo seurusteluaikana päätetty että meillä ei aikuisille lahjoja ostella. Välttyy monelta pettymykseltä ja myös lahjojen hankkimisen vaivalta.

Valhettelua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat