Nyt kun täytin 40v kaikki mahdollinen selittyy iälläni.

Vierailija

Eli olen joka lääkäri ym. terveyteen liittyvällä käynnillä kuullut, että tämä on rajapyykki millä vähän jokainen asia selittyy. Alan tuntea itseni tosi vanhaksi, ja krempaksi.

Kommentit (7)

Vierailija

Lääkärit höpisee. Toki vaivoja voi alkaa nelikymppisenä, mutta pitämällä itsestään huolta terveellisillä elämäntavoilla sulla on vielä 10 vuotta aikaa ennen kuin ne OIKEAT krempat alkaa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit höpisee. Toki vaivoja voi alkaa nelikymppisenä, mutta pitämällä itsestään huolta terveellisillä elämäntavoilla sulla on vielä 10 vuotta aikaa ennen kuin ne OIKEAT krempat alkaa. :)

Ei ala välttämättä edes silloin. T. 49v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ala välttämättä edes silloin. T. 49v.

Tämä pitää paikkansa. Ikää nyt 52 ja elämäni kunnossa.

Vierailija

Olen kohdannut samaa, esim. ennakkoasenne on saattanut olla että totta kai minulla on verenpainetta (ollut aina matala) ja sitten suorastaan tehty aaltoja, kun onkin ihannelukemissa.

Jätän omaan arvooni tällaiset, olen huomannut ympäristöstäni, että minulla tosiaan on rautainen terveys ja osaan olla siitä myös kiitollinen.

Vierailija

Oho! Itse olen 41 eikä vielä ole mitään kremppoja näkynyt. Eikä muuten seitsenkymppisillä vanhemmillanikaan. Toivon että olen perinyt niiltä hyvät geenit ja saan samoin elää terveenä vanhuuteen asti. Eivät nuokaan ole mitenkään erityisesti pitäneet huolta terveydestään, ihan tavallisesti syöneet eikä liikuntaa ole harrastettu, ja silti kummallakaan ei vieläkään mitään pitkäaikaissairautta tai lääkitystä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat