Instagram asiaa

Vierailija

Miten voi olla mahdollista, että olen alkanut seurata tiliä, jota en todellakaan ole itse alkanut seuraan? En ole edes tiennyt tuollaisesta tilistä. Yhtäkkiä vain on mun seurattujen listalla. Onko muille tullut koskaan seurantaan ketään kuin tyhjästä?

Kommentit (8)

Vierailija

En ole käyttänyt Instagramia kuin vain pari kuukautta, mutta mäkin yksi päivä selatessa mietin että missä vaiheessa olen alkanut tällaista käyttäjää selaamaan. Voi olla että jostakin syystä olen alkanut seurata mutta hänen kuvansa eivät kyllä olleet sellaisia mitkä minua kiinnostavat. Tiedä sitten.

Vierailija

Voi olla että joku seuraamasi tili on hakkeroitu, jonka jälkeen käyttäjänimi ja kuvat on vaihdettu. Näin on käynyt muutamille seuraamilleni tileille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että joku seuraamasi tili on hakkeroitu, jonka jälkeen käyttäjänimi ja kuvat on vaihdettu. Näin on käynyt muutamille seuraamilleni tileille.

Joo, tätä mäkin epäilen. Tuohon en usko, että joku olisi vain vaihtanut oman nimensä, koska kuvat ja kaikki on niin erilaisia. En olisi ikinä alkanut seuraan tuollaista tiliä sillä eri nimelläkään.

En vaan hoksaa millään, että kenet olisi voitu hakkeroida... En huomaa oikein kenenkään tilin puuttuvan.

Mä seuraan aika harvoja, niin siksi huomasin tämänkin niin äkkiä.

ap.

Vierailija

En ihmettele yhtään jos nettisovelluksissa on jotain aukkoja.

Minulla ei edes ole Facebook-tiliä mutta menin kerran sinne vuosia sitten jonkun antamaa linkkiä pitkin ihan kuin jostain "takaovesta"  ja näin tuttujen privaatteja keskusteluja joissa haukkuivat minua ja toista yhteistä tuttuaan! Eikö tuohon aikaan ollut joku bugi että salaiset keskustelut nousivat yleiselle seinälle joksikin aikaa? Mutta kun minä en edes ollut koko Facebookissa niin minun ei olisi pitänyt nähdä mitään! Uskomatonta, ja tämän takia en luota netissä enää mihinkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat