Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saimpas tytön, olo on kuin olisi voittanut loton pääpotin!

Vierailija

Eli meillä neljä ihanaa poikaa, 10, 8, 5,4 vuotiaat ja nyt tyttö 3vko!

Minun ja mieheni onnea ei voi sanoin kuvailla, pojatkin on todella innoissaan!

Ei parempaa voisi olla. Tuntuu että leijailen pilvissä ja olen vaan niin onnellinen ja kiitollinen.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea ap, ihanaa!

(Tietenkään hän ei unohda poikiaan, varmasti on yhtä ylpeä heistäkin.)

Juuri näin :) Mihin ne pojat siitä muka unohtus, kaikki on niin iloisia siitä, että äitikin sai nyt itselleen tyttöseuraa :) Pojat on kasvaneet niin pojiksi tosiaan, kun isänsä pitänyt tuolla metsätöissä mukana pienestä pitäen, niin nyt minä saan olla sitten tytölle naisellisena esimerkkinä. On se vaan tärkeä juttu äitille, oma tytär.

Vierailija

On tämä lottopotti niin kulttuurisidonnainen juttu... 90 % maailmasta säälii, että sait riippakiven. 

Jos minä saisin vielä kolmannen lapsen, oli se tyttö tai poika, niin olo olisi kuin olisin joutunut helvettiin.

eli sori. Omasta näkökulmastani katsottuna en voi onnitella.

Vierailija

Voi voi tyttösi tulevaa poikaystävää, kun pitää 4 isoveljeä taivutella puolelleen :D Vuelä isäpapan lisäksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea ap, ihanaa!

(Tietenkään hän ei unohda poikiaan, varmasti on yhtä ylpeä heistäkin.)

Juuri näin :) Mihin ne pojat siitä muka unohtus, kaikki on niin iloisia siitä, että äitikin sai nyt itselleen tyttöseuraa :) Pojat on kasvaneet niin pojiksi tosiaan, kun isänsä pitänyt tuolla metsätöissä mukana pienestä pitäen, niin nyt minä saan olla sitten tytölle naisellisena esimerkkinä. On se vaan tärkeä juttu äitille, oma tytär.

Miksei isä voi ottaa tyttöä metsätöihin mukaan ja sinä poikia keittiöhommiin (tai mitä ne "naiselliset" jutut nyt sitten onkaan)?

Onnea vauvasta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat