Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipeitä supistuksia 30min välein.

Vierailija

Tuleekohan lähtö synnärille yöllä? Nyt menossa rv40+6. Jännää :)

Kommentit (9)

Vierailija

Saattaa olla =) kuinka kauan ovat jatkuneet? Viimeinen synnytykseni alkoi supistuksilla, ensin puolen tunnin, sitten vartin välein. Kun tötä oli jatkunut kolmen tunnin ajan tuli jo vähän lapsivettä housuihin. Tilasin taksin (mies jäi kotiin odittamaan että hänen vanhemmat tulisivat lapsia kaysomaan). En ollyt paljon auki, 2,5cm mutta pääsin saliin koska vesi oli vihreää ja sitä tuli koko ajan enemmän. Ekasta lirahduksesta neni kolme tuntia kunnes oli vauva sylissä =)
Onnea matkaan!

Vierailija

Mulla nyt 40+6 ja kärvistelen sängynpohjalla huonon olon kanssa. Yöllä tuli pari kipeää supistusta mutta odottelu jatkuu. 

Onnea sulle pienestä! Toivottavasti pääsen itsekin kohta tositoimiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt 40+6 ja kärvistelen sängynpohjalla huonon olon kanssa. Yöllä tuli pari kipeää supistusta mutta odottelu jatkuu. 

Onnea sulle pienestä! Toivottavasti pääsen itsekin kohta tositoimiin.

Tsemppiä synnytykseen sinulle. Toivottavasti pääset pian tositoimiin. Itselläni meni synnytys hyvin ja saimme pienen pojan.

Ap

Vierailija

Kolmas ja viimeinen synnytykseni on vielä tuoreessa muistissa, vauva 5kk, ja olen myös melkein kateellinen ap:lle joka äsken sai kokea sen mahtavan hetken kun vihdoin.näkee ketä on odotettu koko pitkän raskausajan =) ja vaikka loppuraskaus kaikkine kolotuksineen ihan arsesta niin tuntuu haikealta etten ikinä saa enää kokea sitä jännää tunnetta että apuva, nyt päästään tositoimiin! Onnea matkaan sinulle rv40+6, toivottavasti sinullakin on kohta vauva sylissä =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat