Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitukset facekavereiden tykkäämistä asioista. Miten pois?

Vierailija

voinko mitenkään asetuksilla estää näitä ilmoituksia tulemasta seinälleni?  Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Haluaisin tietää myös. Ei kiinnosta yhtään mitä joku tutun tuttu on lapsensa kanssa askarrellut ym. Omien kavereiden päivityksiin asti ei jaksa selata kun näitä on niin paljon.

Vierailija

Muistaakseni kun menee sinne henkilön profiiliin ja siellä on joku "seuraa"-nappi. Siitä kun painaa niin tulee semmoinen valikko johon voi laittaa täpän ettei näytä päivityksiä.

Vierailija

Mä oon valinnut jonkun "näe vähemmän henkilöltä Jorma" joka on kai tullut kun on painanut valikkoa (nuolta) sen päivityksen oikeassa ylänurkassa.

Vierailija

Tuo on tosi inhottavaa että nuo tykkäykset tulee esiin. Ja kun selvästi näkee että moni ei tajua että omat päivitykset ja kuvat leviää pitkin maailmaa. Kaikenlaisia lasten uimarantakuvia ja juttuja selkesti ihan henkilökohtaisista asioista; sairauksista, opiskelumenestyksestä, työkuvioista... Facebook on liian monimutkainen käyttää ja on ihan karseaa katsella miten huonosti ihmiset sen käytön hallitsee. Ja Facebook on ohjelmoitu siten että se nostaa nuo tuntemattomien päivitykset uutisvirrassa oikein näkyville.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ne omien kavereiden päivitykset haluan nähdä. Mutta ei niitä mistä he on tykkäilleet...

Pahoitteluni, ymmärsin alkuun väärin :)

t.2

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat