Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaali luomi? sis.kuvan

Vierailija

Tiedän, kuva on huonolaatuinen ja outo, mutta se on parasta mitä minun kännykälläni pystyy kuvaamaan :D

Kysymys kuuluukin: Onko kuvassa näkyvä punainen luomi aivan normaalin näköinen? En ole ennen kiinnittänyt huomiota, mutta nyt on kosketusarka, ja sen takia olen sitä nyt seurannut. On siis navan lähettyvillä. Punoittaa hieman luomen ympäriltä.

Kommentit (12)

Vierailija

Täällä ei nyt ole kuvaa, mutta jos luomeen tulee jotain muutoksia ulkonäöllisesti tai se alkaa kutiamaan tms. niin se on hyvä tutkia.

Vierailija

Onko siinä siis pieni ulkoneva luomi, jonka juurella tuo isompi punainen? Jos noin, niin kävisin varmuuden vuoksi näyttämässä lääkärillä, etenkin kun kutiaa.

Vierailija

Kuvan perusteella symmetrinen, selkeärajainen ja pieni. Eli ei vielä ainakaan erottuvaa merkkiä josta voisi päätellä ikävämmäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä siis pieni ulkoneva luomi, jonka juurella tuo isompi punainen? Jos noin, niin kävisin varmuuden vuoksi näyttämässä lääkärillä, etenkin kun kutiaa.

Se on yksi punainen ulkoneva luomi, jonka ympäröivä iho punoittaa.

Vierailija

minusta on myös kyllä tuntunut, että pitäisi käydä näyttämässä lääkärille,mutta kyselin vaan, ettei ole mikään ns.perusluomi, ja sitten ihan turhaan menen sinne lääkäriin.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan kirsikkaluomelta.

Googletin, saattaa kyllä olla tämä luomi! Kuitenkaan en voi itse varmaksi sanoa pelkän googletuksen perusteella, onko sata varmasti tuo, mutta kuvien perusteella ainakin olisi...

-ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat