Patti rinnassa

Vierailija

Rintani ovat kokonaisuudessaan hiukan "kyhmyisen" tuntuiset, vasen enemmän kuin oikea, mutta vasemmassa rinnassani on selkeästi oikeasta eroava kyhmy. Molemmista rinnoista tulee painettaessa hiukan nestettä, joka on välillä kirkasta/vihreää ja välillä valkeaa. Rinnat/kainalot on tutkittu ultraäänellä n. kuusi vuotta sitten kylkiluun takia.

Mitähän tämä voisi olla ja kuinka suuri todennäköisyys on, että tämä on jotain vakavampaa?

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ultraan ja mammoon!

Niin. Kai se on mentävä. Kamala lääkärikammo, mutta kai se tämän stressin voittaa. Ap

Vierailija

Pahoitteluni kun minä nyt hysterisoin, mutta osaako kukaan sanoa miten todennäköistä on, että tämä on vakavaa? Pari päivää joudun odottamaan ennenkuin pääsen lääkäriin, niin mieli väkisinkin heittää omia juonia. Ikää himpun yli parikymmentä vuotta mulla ja hohhoijjaa, pelottaa :D

Vierailija

Tuskin on syövästä kyse, sillä googlettamalla saa aika nopeasti selville, että vihertävä saati molemmista rinnoista tuleva neste ei ole rintasyövän oire. Patteja taas rintoihin ilmestyy herkästi, vaikka aina on syytä käydä tarkistuttamassa. 

Tarkemmin en lähde veikkaamaan, mistä kyse, mutta sen sanon, että noilla oireilla ja ikäsikin perusteella sinun ei tarvitse hermoilla. Jotain häikkäähän siellä on, mutta mitään vakampaa ei tarvitse pelätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on syövästä kyse, sillä googlettamalla saa aika nopeasti selville, että vihertävä saati molemmista rinnoista tuleva neste ei ole rintasyövän oire. Patteja taas rintoihin ilmestyy herkästi, vaikka aina on syytä käydä tarkistuttamassa. 

Tarkemmin en lähde veikkaamaan, mistä kyse, mutta sen sanon, että noilla oireilla ja ikäsikin perusteella sinun ei tarvitse hermoilla. Jotain häikkäähän siellä on, mutta mitään vakampaa ei tarvitse pelätä.

Kiitos! Kun itse googlettaa, niin saa lähinnä kamalan stressin aikaiseksi. Ja minähän googletin ja iskostin aivoihin kaikki ne kauheimmat diagnoosit tottakai. Ulkopuolisen näkemys on erittäin hyvästä! :) Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat