Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä syödään/syötiin tänään päivälliseksi?

Vierailija

Meillä on uunissa kalkkunan koipia itsetehdyllä hunaja-yrtti-balsamico marinadilla, paahdettuja maa-artisokkia ja sahramiriisiä.Mitä teillä?

Ainiin jos syötte eineksiä älä vaivudu vastaamaan -eineksiä syövien wt-roskien elämä ei minua eikä ketään muutakaan kiinnosta. Muuten kaikki vastaukset toki kelpaa!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ensin ajattelin vastata, mutta kun luin loppuun, totesin että tuossa sävyssä en keskustele niin kivasta  asiasta kuin ruoka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin vastata, mutta kun luin loppuun, totesin että tuossa sävyssä en keskustele niin kivasta  asiasta kuin ruoka.

Komppaan.

Vierailija

Oikein itsetehty hunaja-yrtti-balsamico marinadi. Mehiläiset ja yrttitarhakin on kai omasta takaa ja balsamiconkin väänsit tietenkin itse! Olen kateellinen..

Vierailija

Kotiuduttuani töistä klo16.15 aloin väsäämään päivällistä joka oli tänään (ja huomenna) kookoskanakastiketta kera Basmati-riisin. Kastikkeessa mm papuja ja porkkanaa maustamattoman ja paloittelemani kanafileen (700g) lisäksi. Lisänä ihan vaan tomaatti-kurkku-paprikahärdelliä.

Vierailija

Illallista ei ole vielä syöty, mutta söin myöhäisenä lounaana tomaattikeittoa ja  voilla voideltua paahdettua patonkia johon hieroin valkosipulia. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat