Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Partiolaisten kalenterimyynti on epistä

Vierailija
03.11.2015 |

Eniten myyjät palkitaan. Mutta pitäisi olla kaksi sarjaa, eli toinen niille jotka ihan ite myyvät, ja toinen niille jotka trokaavat.

Itse myyminen kun on aika rankkaa, alle joka kymmenes ostaa.

Toisen vanhempi taas myy isolla työpaikallaan helposti kymmeniä.

Paha on mieli itse myyjällä ;-(

Paskaa niskaan niskaan jaa, antaa tulla lisää vaan!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omat lapset olivat partiossa, he myivät 60 kalenteria / korttipakettia ovelta ovelle-menetelmällä. Kehut saivat kuitenkin ne, joiden iskä, äiskä ja kummitäti olivat myyneet työkavereilleen ja tuttavantuttavilleen 200. Ei siinä mitään, hyvä kun saadaan kaupaksi, mutta kehua olisi pitänyt vanhempia. Nämä rikkaiden lapset eivät itse tehneet myynnin eteen mitään, eivät edes markkinointia, kunhan vain kantoivat tuotteet seurakuntatalon ovesta isin autolle parkkipaikan yli. Minun työttömän köyhän jälkikasvu sen sijaan uurasti tosissaan ja sai aina välillä kuraa niskaansakin.

Vierailija
22/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin kieltää lastani ottamasta enää kortteja myyntiin, kun ovat vuosittain aina ne samat. No, nyt ilmeisesti uusi satsi?

Tää on mun vanha kirjoitukseni.

Kovin noloa myydä samoja kortteja vuosittain. Ovelta ovelle myyminen voi olla vaarallsitqki . Ties kuka tulee avaamaan.

Nyt jälkeenpäin lapsen kanssa ajateltuna tulimme siihen tulokseen, että partio oli huonoin hänen harrastuksistaan.

Siinä näkyi se, että sitä ei vetänyt joku ammattitaitoinen aikuinen, vaan ideana oli opettaa lapset ja nuoret itse johtamaan. Taso oli huono ja tapaamiset eivät olleet kiinnostavia.

Toisin oli mun ja miehen lapsuudessa. Silloin oli asiaan paneutuneet johtajat (sattumaako)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenterijoulu kirjoitti:

Kun omat lapset olivat partiossa, he myivät 60 kalenteria / korttipakettia ovelta ovelle-menetelmällä. Kehut saivat kuitenkin ne, joiden iskä, äiskä ja kummitäti olivat myyneet työkavereilleen ja tuttavantuttavilleen 200. Ei siinä mitään, hyvä kun saadaan kaupaksi, mutta kehua olisi pitänyt vanhempia. Nämä rikkaiden lapset eivät itse tehneet myynnin eteen mitään, eivät edes markkinointia, kunhan vain kantoivat tuotteet seurakuntatalon ovesta isin autolle parkkipaikan yli. Minun työttömän köyhän jälkikasvu sen sijaan uurasti tosissaan ja sai aina välillä kuraa niskaansakin.

Näinhän se menee oikeassakin elämässä. Hyväosaiset pääsetvät tekemättä itse juurikaan työtä ja repivät kaikki voitot.

Vierailija
24/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun muistutitte. SUkulaislapsi myy itse kalenterinsa, ja hän on niin tehokas, että ne on yleensä myyty jo siinä vaiheessa, kun tajuan kysellä. No nyt olivat onneksi säästäneet yhden minulle, huonomuistiselle sukulaiselle. Kiitos av-palsta taas avusta.

Vierailija
25/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä, että millä konstilla noita kalentereita myyvät, kunhan eivät huijaa ketään. Mielestäni osoittaa lapselta pikemminkin oma-aloitteisuutta ja älykästä ongelmanratkaisukykyä esimerkiksi antaa näitä niputtain jälleenmyytäväksi vanhemmille tai tutuille, tai myydä niitä esimerkiksi nettiin laittamallaan ilmoituksella, jos tavoitteena on se että näitä kalentereita menee mahdollisimman paljon kaupaksi. Ei ovelta ovelle yksitellen myyminen ole ainoa oikea tapa, vaan parhaiten menestyvät tyypit osaavat ajatella laatikon ulkopuolelta.

Niin onhan se ehdottomasti lapsen älykkyyden ansiota jos molemmat vanhemmat voivat työpaikoillaan myydä kasoittain kalentereita. Samoin työttömät voivat syyttää tilanteestaan ääliölastaan. Mitäs ei ollut niin oma-aloitteinen että vanhemmat olisivat saaneet työpaikat.

Vierailija
26/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Rikkaatkin on joskus jossain vaiheessa olleet köyhiä ja tehneet työllä omaisuutensa, joka sitten periytyy. Se saattaa laiskistaa tai sitten jatkamaan sitä omaisuuden kartuttamista.

Sen sijaan, että nillitetään epäreiluudesta, pitäisi olla tyytyväinen, että niitä kalentereita ostetaan ja saadaan rahaa toiminnalle. Se 200 myytyä kalenteria on hitokseen enemmän, kuin jos sama lapsi myisi vain 50 kalenteria ovelta ovelle.

Vierailija
27/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä, että millä konstilla noita kalentereita myyvät, kunhan eivät huijaa ketään. Mielestäni osoittaa lapselta pikemminkin oma-aloitteisuutta ja älykästä ongelmanratkaisukykyä esimerkiksi antaa näitä niputtain jälleenmyytäväksi vanhemmille tai tutuille, tai myydä niitä esimerkiksi nettiin laittamallaan ilmoituksella, jos tavoitteena on se että näitä kalentereita menee mahdollisimman paljon kaupaksi. Ei ovelta ovelle yksitellen myyminen ole ainoa oikea tapa, vaan parhaiten menestyvät tyypit osaavat ajatella laatikon ulkopuolelta.

ai luuletko oikeasti että ne jotkut eka-tokaluokkalaiset päättävät kalenterien määrän ja että miten niitä myydään? 

Vierailija
28/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt 130 kalenteria 1.5kk aikana täysin yksin, joten turha sanoa etteikö ostajia olisi

Älä huijaa, ne eivät ole olleet myynnissä vielä noin pitkään.

Vierailija
29/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kalentereita pakko ole ostaa. Ostaa jos tahtoo tukea paikallista partio toimintaa? Ei siihen tarvitse mitään sen kummempaa draamaa. Ja myyjällä ei ole mitään väliä, lippukunnallehan tuotto menee eikä yksittäisille henkilöille. Ei meidän lapset ainakaan jaksa kiinnostua siitä että kuka myy eniten. Jokainen myy sen verran kuin saa suosiolla myytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän