Kutsu työhaastatteluun - en pääse paikalle enkä saa yritykseen yhteyttä, jätänkö vain menemättä?

Vierailija

Haastattelu olisi siis huomenna aamulla mutta olen niin kipeä, etten pääse paikalle. Olen tänään aamulla lähettänyt sähköpostia asiasta ja koittanut nyt päivän aikana soittaa kolmesti (kaikkiin rekrytointiin liittyviin numeroihin jotka löysin). Viestiin tai puhelimeen ei ole vastattu.

Olisin kiinnostunut menemään haastatteluun jonakin toisena ajankohtana, mutta pelkään ettei rekrytoija saa asiasta ilmoitusta ja luulee minun vain jättäneen saapumatta paikalle. Kyseessä iso kaupan alan yritys, mikäli sillä mitään merkitystä on.

Kommentit (8)

Vierailija

Oletko ihan todella niin kipeä, ettet voi mennä? Jos on työpaikka, jonka todella haluat etkä saa yhteyttä haastatteluaikaa muuttaaksesi, niin kannattaisiko vaan mennä, vaikka kipeänäkin. Voithan siellä sanoa, että tulit paikalle kipeänä kun et saanut heitä kiinni ja ehdottaa uutta aikaa tai haastattelua saman tien. Ainakin jäisit mieleen motivoituneena työnhakijana.

Vierailija

Oletko todella niin typerä, että valitat täällä, ettet saa yhteyttä, etkä tiedä mitä tehdä?
Joko menet paikalle tai et.
Uskon, että pystyt itse arvioimaan tilanteesi, mutta mikäli se on liian vaikeaa, tässä muutama neuvo, saat ne konsultaatioapuna maksutta :)
JOS
1.) Sinulla on lämpöä/kuumetta, ota nahdollisesti burana nassuun ja mene paikalle.
2.) Sinulla on flunssa, mene paikalle, pidä käsidesi mukana, älä kättele ja kerro syy, pahoittele että tulit hieman kipeänä, mutta painota, että todella koit tärkeäksi tulla.
3.) Sinulla on ripulia, ota jo tänään imodium, katso heräätkö aamulla yltä päältä paskassa, jos kyllä, älä mene, jos et ole paskassa, ota aamulla lisää imodiumia ja mene. MUISTA KÄSIDESI JA HYGIENIA! Älä kerro tätä haastattelussa.
4.) Mikäli oksennat, tarkastele tilannetta kuten kohdassa 3.

Voit miettiä myös, haluatko sairastuttaa muita (unohtaa käsidesin ja hygienian); Muista että jos päädyt levittämään tautia mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, voidaan sinua tarvita jo aiemmin!
Toivottavasti auttoi :)

Vierailija

Työpaikalta vastattiin jo ja aika siirretty :) mulla iski siis todella paha silmätulehdus ja oikea silmä on lääkkeiden johdosta käytännössä sokea tämän viikon.

Mutta kiitos ystävällisistä neuvoista. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos joku silmätulehdus este haastatteluun menollw, niin melkein voi jo sanoo heihei koko työpaikalle.

En ole ap, mutta minulla oli pari kuukautta sitten silmätulehdus, jonka ansiosta molemmat silmät muurautuivat umpeen ja toinen silmäluomi paisui kuin tomaatti. Näin hyvin kapean kaistaleen verran ja silloinkin sameasti, koska silmät vuotivat kyynelnestettä lähes koko ajan. Vasta 16 tunnin kuluttua antibioottitippojen aloittamisen jälkeen pystyin näkemään, montako sormea minulla on. En todellakaan olisi ilman taluttajaa selvinnyt työpaikkahaastatteluun - enkä olisi itseäni palkannut, siinä kunnossa olevan pitää tajuta, että ei mene ihmisten ilmoille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos joku silmätulehdus este haastatteluun menollw, niin melkein voi jo sanoo heihei koko työpaikalle.

:D lue viesti 6 ja kerro oletko edelleen samaa mieltä. Miksi ihmiset täällä ovat nykyään niin helvetin töykeitä, purkakaa sitä pahaa oloanne vaikka terapiassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat