Ennustan leikkimielisesti kahdelle ekalle

Vierailija

Harjoittelen ja tulkinnan teen tarot korteilla ns kolmen kortin pöytänä sekä omaa intuitiotani kuunnellen.

Leikkimielellä!

Kahdelle ensimmäiselle ainakin.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuolema, leijona ja kuningas. Viest 1/2 kohtaa elämässään tulenpalavan karhun.

Mitä se tarkoittaa? Entä nuo kuolema, leijona ja kuningas? #1

Kiitos-123

Osaatko katsoa korteista, miten tulee nyt Euroopan tilanteessa käymään. Merkel on leivästi ottaen "uhannut armeijalla". Suomen armeija vedettäisiin mukaan. Tuleeko Eurooppaan laaja sota, vai ei?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulle nyt sitten?

Sinulla ollut päällisin puolin hyvä elämä ja rakkausasiat kukoistaneet. Perheen näen.

Liittosi näen katkeamattomana ja vahvana. Asiat kunnossa.

Tulevaisuuteen nousi vaikeita aikoja liittyen rahaan, mutta niistäkin selviää vaikka kädestä suuhun eläisitte. Ei siis niin pahaa että maksukyky kärsisi. Kun asioita miettii rauhassa niin tilanne selkeytyy eikä yritä liian monta asiaa ottaa esille samaan aikaan korjatakseen asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle nyt sitten?

Sinulla ollut päällisin puolin hyvä elämä ja rakkausasiat kukoistaneet. Perheen näen.

Tulevaisuuteen nousi vaikeita aikoja liittyen rahaan, mutta niistäkin selviää vaikka kädestä suuhun eläisitte. Ei siis niin pahaa että maksukyky kärsisi. Kun asioita miettii rauhassa niin tilanne selkeytyy eikä yritä liian monta asiaa ottaa esille samaan aikaan korjatakseen asioita.

Korjaan hieman tuota alkua missä sanoin rakkausasiat... eli tarkoitan ihmissuhteita yleensäkin mitä elämässäsi on ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Minulle nyt sitten?

Korjaan hieman tuota alkua missä sanoin rakkausasiat... eli tarkoitan ihmissuhteita yleensäkin mitä elämässäsi on ollut.

Minulla on mielestäni ollut ennemminkin sisäisesti hyvä elämä kuin päällisin puolin hyvä. Katkeamatonta liittoakaan ei ole ollut, viimeisin suhde päättyi kesän lopussa. Tuohon tulevaisuuden vaikeaan rahatilanteeseen uskon kyllä.

Kiitos ennustuksesta! #1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ennusta mullekin.

Elämässäsi on ollut tilanteita joissa on joutunut olemaan varovainen ja kärsivällinen. On tullut oivalluksia että aina on jotain uutta opittavaa. Harkitemattomuus ei ole ollut hyväksi.

Onko jotain jonkun kanssa jonka koet vastustajaksi ja joka omalla käytöksellään "uhkaa" sinua. Sinulle pitäisi yrittää enemmän päästäksesi haluamaasi tavoitteeseen. Tulla vastaan samalla tavalla, mutta toista kunnioittaen.

Jokin salaisuus tulee päivän valoon tulevaisuudessa. Ole herkkä omille intuitioillesi, kuuntele itseäsi. Sinussa on jotain herkkää ja erityistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Minulle nyt sitten?

Minulla on mielestäni ollut ennemminkin sisäisesti hyvä elämä kuin päällisin puolin hyvä. Katkeamatonta liittoakaan ei ole ollut, viimeisin suhde päättyi kesän lopussa. Tuohon tulevaisuuden vaikeaan rahatilanteeseen uskon kyllä.

Kiitos ennustuksesta! #1

Kiitos palautteestasi. Tulkitsin kortteja väärin vaikka kortit antoivat ymmärtää juuri tuon hyvän elämän ajatuksen. Palaute on tosi tärkeä koska voin peilata sitä omaan ja saamaani palautteeseen ja missä meni vikaan :)

Olen niin alkutekijöissä vielä etten ymmärrä kaikkea. Mutta tästä on hyvä jatkaa, leikkimielellä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat