Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et jätä miestä, joka pettää ja flirttailee toisten kanssa?

Vierailija

Ihmettelen vaan tuttavaani, miten jaksaa katsella pettäjämiestään.

Kommentit (7)

Vierailija

No mulla syynä taloudellinen turva. Miehestä en välitä enää pätkääkään, mutta eipä houkuta kolmen lapsen yh-arki pätkätyöläisenä ja ilman tukiverkkoja. Mieluummin asun rikkaan kusipään kanssa ja mahdollistan itselleni ja lapsille huippuelintason. Voin ottaa eron myöhemmin kun lapset on isoja.

Kaikki ei ole niin mustavalkoista , näitä asioita pitää miettiä myös käytännön kannalta. 

Vierailija

Ilmeisesti tuttavasi haluaakin avoimen suhteen. Ehkä hän on itse iskenyt silmänsä naapurin Jarppaan, ja saa nyt vapaasti sen kanssa temmeltää kun mies on antanut luvan omalla toiminnallaan.

Yksiavioisuushan on vain puolisoiden keskinäinen päätös, ei mikään luonnonlaki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mulla syynä taloudellinen turva. Miehestä en välitä enää pätkääkään, mutta eipä houkuta kolmen lapsen yh-arki pätkätyöläisenä ja ilman tukiverkkoja. Mieluummin asun rikkaan kusipään kanssa ja mahdollistan itselleni ja lapsille huippuelintason. Voin ottaa eron myöhemmin kun lapset on isoja.

Kaikki ei ole niin mustavalkoista , näitä asioita pitää miettiä myös käytännön kannalta. 

Ymmärrän tuollaisen. Itse olen vähän samasta syystä oman mieheni kans. Ei petä tms. enkä minä, mutta en enää paljoa raskastakaan. Sen verran kuitenkin, ettei haluta lähteä.

Mutta tällä tuttavaparilla ei ole lapsia, eivätkä ole naimisissa. Olisi niin helppo vain pakata kassit ja lähteä. Kai se mies sitten osaa puhua aina niin hyvin sen takaisin.

ap.

Vierailija

Mietin ihan samaa kun eräs tuttava on samassa tilanteessa.

Mietin että miten tuollaisesta selviää menettämättä itsearvostusta ja itsekunnioitusta?

Olisi hienoa kuulla jonkun ko. tilanteessa olevan naisen analyysi tilanteesta, koska en usko että pystyn ymmärtämään tätä asiaa kun en ole siinä tilanteessa ollut.

Kuka haluaisi kertoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa kun eräs tuttava on samassa tilanteessa.

Mietin että miten tuollaisesta selviää menettämättä itsearvostusta ja itsekunnioitusta?

Olisi hienoa kuulla jonkun ko. tilanteessa olevan naisen analyysi tilanteesta, koska en usko että pystyn ymmärtämään tätä asiaa kun en ole siinä tilanteessa ollut.

Kuka haluaisi kertoa?

Juuri tätä minäkin  mietin, että miten voi olla menettämättä itsekunnioituksen ja arvostuksen itseään kohtaa.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuossa ole oikeaa ja väärää, on vain erilaisia tärkeysjärjestyksiä. Raha vs. muut asiat. Saat haluamasi elintason, mutta et ilmaiseksi. Onko se sitten sen arvoista?

Ainakin toivon ettet yksin ole päätynyt päätökseesi vaan tilannetta on ollut arvioimassa kanssasi joku toinenkin, koska petetyn ajatus voi olla sen verran sekaisin ettei itse osaa tuossa tehdä sitä aidosti hyvää päätöstä.

Vierailija

Samasta syystä kuin edellisetkin on sanoneet. Elintaso. 

Mulla suurin itsetunnon alentaja oli lopulta oma käytös. Musta tuli mustasukkainen ja epäilevä kaikkea miehen toimintaa kohtaa. Sitten vaan alennuin hänen tasolleen. Laitoin itseni ulkoisesti kuntoon. Paino, hiukset jne. Nyt tapailen muita miehiä omani seläntakana. Ei haittaa miehen touhut enää tippaakaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat