Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos työntekijä saa negatiivista palautetta firman johdon sähköpostiin, onko oikein jos pomo tulostaa palautteen ja ripustaa sen taukohuoneen...

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään samoin ja vielä pitkään nauretaan niille negapalautteille :) onneks on rento työilmapiiri

Voi se siihen asti olla hauskaa, kunnes alkaa somessa avautumiset firman nimellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään samoin ja vielä pitkään nauretaan niille negapalautteille :) onneks on rento työilmapiiri

Voi se siihen asti olla hauskaa, kunnes alkaa somessa avautumiset firman nimellä.

on siitä ollutkin

Vierailija

On. Silloin kaikki muutkin tietävät millainen palaute aiheuttaa paheksuntaa asiakkaissa. Ja ryhmäpaine on se joka saa muutosta aikaan huonosti käyttäytyvässä.

Vierailija

Riippuu paljon tilanteesta. Jos näin toimitaan jokaisen työntekijän osalta, ja vastaavasti nostetaan esille myös kehut, niin sittenhän se on OK. Jos taas vain yksittäistä ihmistä sorsitaan, muutkin tekee virheitä / saa huonoa palautetta mutta niitä ei nosteta esille, niin sitten on kiusaamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään samoin ja vielä pitkään nauretaan niille negapalautteille :) onneks on rento työilmapiiri

Voi se siihen asti olla hauskaa, kunnes alkaa somessa avautumiset firman nimellä.

on siitä ollutkin

Värikynät ovat oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön. Eikä kukaan enää niitä facebook jakoja tosissaan ota vaikka näennäisesti jaxuhaleja jaetaan. Kaikkeen turtuu kun jotakin näkee liikaa.

Vierailija

Mielestäni pomo puhuu työntekijän kanssa asiasta. Jos työntekijä itse haluaa jakaa sen työyhteisön kanssa niin se on hänen oma asia. Pomo ei sitä laita seinälle. Korkeintaan ohjeistaa yleistasolla miten toimitaan vastaavassa tilanteessa. Silloin ei kerrota palautteesta tai kenelle se on osoitettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään samoin ja vielä pitkään nauretaan niille negapalautteille :) onneks on rento työilmapiiri

Voi se siihen asti olla hauskaa, kunnes alkaa somessa avautumiset firman nimellä.

on siitä ollutkin

Värikynät ovat oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön. Eikä kukaan enää niitä facebook jakoja tosissaan ota vaikka näennäisesti jaxuhaleja jaetaan. Kaikkeen turtuu kun jotakin näkee liikaa.

niinpä. Ensimmäiset jäivätkin mieleen, mutta nykyisin vuodatukset unohtaa minuutin jälkeen

Vierailija

Meillä oikeasti vakavat palautteet hoidettiin niin, että pomo keskusteli asiasta kaksin työntekijän kanssa. Muille asiasta ei kerrottu. Sen sijaan jos tuli jotain huvittavia palautteita sekopäisiltä raivoajilta niin ne laitettiin toki esille kaikkien naurettaviksi :)

höh

Ei todellakaan. Pomo keskustelee alaisen kanssa kaksin eikä tapauksesta puhuta muille. Taitaa taas olla pomo jolla ei ole minkäänlaista koulutusta työhönsä. Minä pistäisin kiusaamisen piikkiin ja valittaisin työsuojeluvaltuutetulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat