Sinä puhelimessa väkisin jaarittelija, tunne pisto sydämessäsi

Vierailija

Jos toinen oikeasti sanoo useamman kerran, että en ihan oikeasti ehdi nyt puhua tämän enempää, on kohteliasta pyrkiä lopettamaan se puhelu, eikä jatkaa ja jatkaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Olen huomannut, että työttömät tai eläkkeellä olevat vanhemmat naiset puhua pälättävät vaikka kuinka väliin sanot että minun täytyy mennä. Hermot meni itseltäni lopulta niin, etten vastannut soittoihin enää. Kesken työpäivän kun kuuntelet tunnin pulputuksia, niin ei mitään järkeä. Mitä nämä soittajat ajattelevat, ei muuta kuin itseänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että työttömät tai eläkkeellä olevat vanhemmat naiset puhua pälättävät vaikka kuinka väliin sanot että minun täytyy mennä. Hermot meni itseltäni lopulta niin, etten vastannut soittoihin enää. Kesken työpäivän kun kuuntelet tunnin pulputuksia, niin ei mitään järkeä. Mitä nämä soittajat ajattelevat, ei muuta kuin itseänsä.

Tämä ei ole kumpikaan. Mä en tiedä, onko tuo joku yritys kontrolloida vai mikä. Joudun hoitamaan tiettyjä asioita tämän ihmisen kanssa, joten pakko vastata aina välillä puhelimeen, mutta monesti en jaksa, juuri siitä syystä, että se puhelu kestää ja kestää, eikä ihan oikeasti auta, jos sanoo, etten voi nyt tämän enempää puhua. 

Ap

Vierailija

Minulla on vastaava tuttava ja aiheet ovat aina miten KAIKKI miehet ovat kusipäitä (deittailee varattuja, alkkiksia ja muuten vaan mt-ongelmaisia syrjäytyneet kammotuksia) ja jos ei vastaa niin alkaa pommittamaan viesteillä "haloo" "vastaa" ja puhelin saattaa piristä jatkuvalla syötöllä jopa tunnin.
Mikä hitto täytyy olla ihmisessä vikana, kun ei tajua että ehkei vastaanottaja pysty tai halua vastata puhelimeen jos kaikki 25 tekstiviestiä ja 10 puhelua on jätetty lukematta/vastaamatta??
Ja joo, olen sanonut, että riittää kun soittaa kerran, en todellakaan aio vastata jos tykittää sarjatulta tekstarien ja puheluiden välityksellä, koska se on pelkästään raivostuttavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kumpikaan. Mä en tiedä, onko tuo joku yritys kontrolloida vai mikä. Joudun hoitamaan tiettyjä asioita tämän ihmisen kanssa, joten pakko vastata aina välillä puhelimeen, mutta monesti en jaksa, juuri siitä syystä, että se puhelu kestää ja kestää, eikä ihan oikeasti auta, jos sanoo, etten voi nyt tämän enempää puhua. 

Ap

Sen puhelun saa vastaajankin päästä katkaistua..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vastaava tuttava ja aiheet ovat aina miten KAIKKI miehet ovat kusipäitä (deittailee varattuja, alkkiksia ja muuten vaan mt-ongelmaisia syrjäytyneet kammotuksia) ja jos ei vastaa niin alkaa pommittamaan viesteillä "haloo" "vastaa" ja puhelin saattaa piristä jatkuvalla syötöllä jopa tunnin.
Mikä hitto täytyy olla ihmisessä vikana, kun ei tajua että ehkei vastaanottaja pysty tai halua vastata puhelimeen jos kaikki 25 tekstiviestiä ja 10 puhelua on jätetty lukematta/vastaamatta??
Ja joo, olen sanonut, että riittää kun soittaa kerran, en todellakaan aio vastata jos tykittää sarjatulta tekstarien ja puheluiden välityksellä, koska se on pelkästään raivostuttavaa.

Hyi, kuulostaa kauhealta. Tämä mun tapauksessa kyseessä oleva ihminen ei onneksi soittele niin usein.

Ap

aave mamma
Seuraa 
Liittynyt23.9.2015

olen laittanut erään tuollaisen ripuloijan kylmästi estolistalle, eli banaania :D.
Sitä henkilöä osaan etukäteen varoa onneks niin, ettei koskaan ikinä mitään projekteja sovi sen kanssa.

Mutta se itsekkyys on tosiasia. Jos sanoo monta kertaa, ettei ehdi ja toinen vaan paasaa (itsestään)...(vaikka 3 tuntia)... :O
Yritys kontrolloida = just tulee sama mieleen mitä kakkonen kirjoitti.

Niin sääli teitä, joilla sukulainen tai työkaveri tuollainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen puhelun saa vastaajankin päästä katkaistua..

Toki saa, mutta mun mielestä luurin lyöminen korvaan on aika epäkohteliasta. Tää ihminen on sen verran veemäinen tapaus, että siitä saisi kuulla aika pitkään.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat