Kumman naisen ottaisit mies
Isot tissit ja vaikea luonne. Pienet tissit ja helposti toimeen tultava luonne, joka osaa rakastaa ja välittää?
Kommentit (25)
Mitä iloa on isoista tisseistä jos eukko on aina niin pahalla päällä ettei ole saumaa päästä niillä leikkimään? Eli mieluummin hyväluonteinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tissitkin vaikuttavat siihen kenen kanssa seurustelu aloitetaan. mies
Totta. Jos on oikein isot tissit, niin en kyllä huolisi puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Itse seurustelisen sen naisen, enkä rintojen kanssa.
M25Ne rinnatkin kuuluvat sille naiselle.
t. hiukan kokeneempi mies
Tietysti, mutta naisessa on tärkeämpiäkin asioita, mitä suuret rinnat.
M25Ihastuin suhun just ihan vähän.
:-)
Olen otettu, mutta ihmettelen vähän, että miksi? Kyllä kai suurin osa miehistä pitää muita asioita tärkeämpänä naisessa, kuin isoja rintoja? Naisesssa on niin paljon muutakin rakastettavaa.
M25
Aika usein naisen kauneus, nuori ikä, hyvät tissit ja peppu, sekä muut hyvät ulkoiset ominaisuudet tuntuvat ratkaisevan miehille. Niitä arvioidaan ensin, ennen kuin halutaan edes lähteä tutustumaan naiseen. Pitäisi olla aika valovoimaisen persoonan omaava nainen, että pystyy uhmaamaan noita ulkoisia vaatimuksia. Valitettavasti. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Itse seurustelisen sen naisen, enkä rintojen kanssa.
M25Ne rinnatkin kuuluvat sille naiselle.
t. hiukan kokeneempi mies
Tietysti, mutta naisessa on tärkeämpiäkin asioita, mitä suuret rinnat.
M25Ihastuin suhun just ihan vähän.
:-)
Olen otettu, mutta ihmettelen vähän, että miksi? Kyllä kai suurin osa miehistä pitää muita asioita tärkeämpänä naisessa, kuin isoja rintoja? Naisesssa on niin paljon muutakin rakastettavaa.
M25Aika usein naisen kauneus, nuori ikä, hyvät tissit ja peppu, sekä muut hyvät ulkoiset ominaisuudet tuntuvat ratkaisevan miehille. Niitä arvioidaan ensin, ennen kuin halutaan edes lähteä tutustumaan naiseen. Pitäisi olla aika valovoimaisen persoonan omaava nainen, että pystyy uhmaamaan noita ulkoisia vaatimuksia. Valitettavasti. :/
Voi olla. Ehkä itselle on jo miehen iän :) saavutettuani tullut tärkeämmäksi muut asiat, mitä pelkästään ulkonäkö.
M25
Tissit on yliarvostettu juttu. Haluan naisen, en naiselta näyttävää silikonivuorta.