Mä olen niin säälittävä...

Vierailija

Roikun miehessä, joka ei roiku minussa vaan jossain toisessa. Onneksi minäkin roikun lähinnä vain ajatuksen tasolla, mutta koko ajan pitää pinnistellä, etten vain laita hänelle viestiä.  Ja koko ajan mies pyörii mielessä ja odotan yhteydenottoa vaikka tiedän, että se on turhaa.

Miten mä ihastuinkin näin pahasti... Meneehän tämä joskus ohi?

Kommentit (13)

Vierailija

Ihastuit, koska koet tarvitsevasi jotakin, mitä vain ihastuksen kohde voisi (kuvitelmissasi) sinulle antaa. Koeta miettiä, mitä tarvitset ja miten voisit saada tarvitsemasi järkevämmällä tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihastuit, koska koet tarvitsevasi jotakin, mitä vain ihastuksen kohde voisi (kuvitelmissasi) sinulle antaa. Koeta miettiä, mitä tarvitset ja miten voisit saada tarvitsemasi järkevämmällä tavalla.

En minä tarvitse mitään. Tuo mies vain tuli ja "vei".

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

No juurihan kerroit että odotat koko ajan hänen yhteydenottoaan. Tarvitset siis ainakin sitä. Mutta jos et kykene analysoimaan omia ajatuksiasi tai myöntämään tarpeitasi, niin tämä keskustelu on täysin hyödytön. Onnea valitsemallasi tiellä, kuten tavataan sanoa. -2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

No juurihan kerroit että odotat koko ajan hänen yhteydenottoaan. Tarvitset siis ainakin sitä. Mutta jos et kykene analysoimaan omia ajatuksiasi tai myöntämään tarpeitasi, niin tämä keskustelu on täysin hyödytön. Onnea valitsemallasi tiellä, kuten tavataan sanoa. -2

Kyllähän minä tällä hetkellä tarvitsen sen miehen yhteydenottoa, koska kaipaan häntä niin paljon ja olen ihastunut. En tarvitse yhteydenottoa keneltä tahansa, haluaisin sen vain tuolta mieheltä.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et vaan laita sille viestiä. Kun/jos sanoo suoraan, ettei kiinnosta pääset jo vähän eteenpäin tilanteessa.

Kun mä lupasin, etten laita... Jätin miehelle seuraavan siirron, mutta tiedän, ettei sieltä enää kuulu mitään.

ap.

Vierailija

Samanlainen tilanne täällä. En laita viestiä, jatkan eteenpäin, mutta pelkään, etten voi vastustaa, jos mies kyselee vielä perään.

Onko teillä mikä tilanne; säännöllinen vai epäsäännöllinen tapailu/seksisuhde?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tilanne täällä. En laita viestiä, jatkan eteenpäin, mutta pelkään, etten voi vastustaa, jos mies kyselee vielä perään.

Lähinnä seksisuhde. Suhde meni liian läheiseksi (pitkiä keskusteluja jne.) ja menin pahasti retkahtamaan vaikka ei pitänyt.

ap.

Vierailija

Ehdittekö kauan sekstailla?

Lohduttaudu ajatuksella, että kohta se ois muuttunut kusipääksi kuten kaikki muutkin miehet kun tarpeeksi tutustuu. Ja lieneekö ollut vain p***** perässä...

nim. en oo katkera

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä seksisuhde. Suhde meni liian läheiseksi (pitkiä keskusteluja jne.) ja menin pahasti retkahtamaan vaikka ei pitänyt.

ap.

Sitten tilanne todellakin on sama. Molemmilla tuli tunteet liikaa mukaan, minulla vain oli odotukset kovemmat kuin miehellä. Tiesin alusta alkaen, ettei tässä tule käymään hyvin, mutta silti tuntuu nyt pahalta. Näimme viimeksi viikonloppuna ja sunnuntai aamuna aistin, että hän lähti luotani viimeisen kerran, vaikka tapaaminen meni paremmin kuin hyvin, mutta no...toinen nainen vieressä ja toinen mielessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Sitten tilanne todellakin on sama. Molemmilla tuli tunteet liikaa mukaan, minulla vain oli odotukset kovemmat kuin miehellä. Tiesin alusta alkaen, ettei tässä tule käymään hyvin, mutta silti tuntuu nyt pahalta. Näimme viimeksi viikonloppuna ja sunnuntai aamuna aistin, että hän lähti luotani viimeisen kerran, vaikka tapaaminen meni paremmin kuin hyvin, mutta no...toinen nainen vieressä ja toinen mielessä.

Juuri näin...

ap.

Vierailija

Äijä sai siis piparia helpolla mammalta ja nyt lähtee katteleen mistä seuraava vonkale naarataan.

Näitä "auervaaroja" kyllä löytyy, eli sana hallussa niin piparia kyllä epätoivoset mammat jakaa.

Eli se oli varmasti sun tunteista kiinnostunut, kait rahaakin annoit?

Oma mieskin taisi tulla siinä sivussa petettyä, voit olla varmasti ylpee itestäs!

Laita nyt vaan se viesti..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat