Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä miten jakaa kustannukset?

Vierailija

Isovanhemmille jouluahjaksi kalenteri.
Toisella perheellä 3 lasta, toisella 1.
Maksaako se jolla kolme lasta 3/4 koska sen lapsista tulee enemmän kuvia, vai meneekö maksu puoliksi?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

No minusta menee puoliks, kälyn mielestä meidän kuuluu maksaa 3/4 koska meidän lapsista enemmän kuvia... Meni vähän maku koko lahjsta, en tajunnut että tällaisestakin voi tulla riitaa.
Ja joo, voinkyllä maksaa enemmän, ei mennä siitä konkurssiin, jotenkin vain taas yllätti tämä maksuasia...
Olen siis maksanut sen jo, pyysin puolet kälyltä joka sanoi maksavansa 1/4.
Mielipiteitä vain halusin, olinko ihan väärässä kun kehtasin olettaa että maksetaan 50/50.

Vierailija

Puoliksi, mutta niin, että kälyn lapsesta on 6 kuvaa ja teidän lapsista yhteensä 6 kuvaa. Tai voittehan te laittaa käly lapsesta 5 kuvaa, joulukuulle ja kesäkuulle yhden yhteiskunvan kaikista ja teidän lapsista 5 kuvaa.

Tietty se maksaa enemmän, jonka kuvia siinä kalenterissa on enemmän.

Vierailija

Minkälaisista summista oikeen puhutaan, ei hitto miten noloa. Olen niin onnellinen että muutin pois maaseudulta, aina siellä on suvun kesken (kaikki sukua toisilleen) jotain ihme riitoja.

Vierailija

Yhteiset lahjat menee puoliksi. En tiedä..itse varmaan ilmoittaisin kälylle että pitäköön tunkiinsa ja hommatkoon oman lahjan isovanhemmille. Kalenterin maksaisin itse ja antaisin oman perheen nimissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos viette kälyn kanssa anopin ja lapset syömään , niin maksaako käly 50% ja sinä 50%?

En ole ap mutta jos yhdessä viedään anoppi syömään, niin onhan se ihan loogista että anopin ruoka maksetaan puoliksi. En tiedä miten lasten ruuat tähän liittyy koska kalenterikin on lahja vain anopille, ei lapsille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puoliksi, mutta niin, että kälyn lapsesta on 6 kuvaa ja teidän lapsista yhteensä 6 kuvaa. Tai voittehan te laittaa käly lapsesta 5 kuvaa, joulukuulle ja kesäkuulle yhden yhteiskunvan kaikista ja teidän lapsista 5 kuvaa.

Tietty se maksaa enemmän, jonka kuvia siinä kalenterissa on enemmän.

Onko jokaisella kuulla pakko olla kuva lapsesta tai lapsista. Voihan siellä olla molempien perheiden valitsemia kuvia 6 ja 6 muutenkin.

Vierailija

Todella naurettava aihe. En ottaisi kälyltä senttiäkään vaan hyvää hyvyyttäni antaisin anopille lahjan, missä on molempien perheiden lapsista kuvia. Ilmoittaisin vaan kälylle, että tein tuollaisen. Eihän se nyt maksa pariakymppiä enempää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat