Auttakaa keksimään maailman paras lahja

Vierailija

Muutimme parhaan ystäväni kanssa taannoin molemmat eri kaupunkeihin ja nyt, koko elämän kestettyään, ystävyytemme on alkanut hiipua. Välimatka ei ole mahdoton, mutta olemme molemmat alkaneet elää omia elämiämme ja yhteydenpito on samalla alkanut jäädä. Pyrimme näkemään aina silloin tällöin, mutta jotenkin yhteinen aikakin tuntuu hieman väkinäiseltä, emmekä kumpikaan osaa olla luonnollisesti. Kai tämä on juurikin sitä erilleen kasvamista.

Nyt tämä ystäväni on kuitenkin täyttämässä 23. Emme ole aiemmin juurikaan toisillemme lahjoja antaneet, mutta olemme viettäneet kaikki juhlat yhdessä, järjestäneet toinen toistaan mahtavampia yllätyssynttäreitä jne. En halua nyt tunkeutua ystäväni "uuteen elämään", jossa synttärisuunnitelmat ovat varmasti jo tehty, mutta haluan häntä kuitenkin muistaa. En välttämättä odota tai edes halua, että lahjan jälkeen välimme alkaisivat jotenkin taas lähentyä vaan haluan vain osoittaa, että rakastan edelleen kaikesta huolimatta ystävääni enemmän kuin mitään.

Nyt täytyisi vain keksiä se lahja, jolla osoittaa tuo. Ystäväni täyttää siis 23, asuu poikaystävänsä kanssa, opiskelee, tykkää naisellisista jutuista, muttei kuitenkaan ole mikään "laittautuja-tyyppi". Hän satsaa pukeutumisessa, sisustuksessa jne. laatuun ja on hyvin tarkka merkkien ja muiden suhteen (itse en niistä niin välitä, joten pelkään ostavani väärän merkkituotteen).

Nyt kaipaisin siis teidän apuanne. Kaikki hyvät lahjaideat otetaan erittäin lämpimästi vastaan. Mitä itse toivoisitte tai mitä olette onnistuneesti antaneet? Itselläni ei tule mitään täydellistä lahjaa mieleen ja nyt ei mikään muu kelpaa :)

Kommentit (4)

Vierailija

Vähän vastaavassa tilanteessa huikein lahja minkä ystävältäni sain, oli vuosia sitten otettu yhteiskuva meistä. Vaikka kehykset ei ehkä ole ne, jotka itse olisin valinnut niin kuva on niissä paraatipaikalla yöpöydälläni. 

Vierailija

Minäkin rakastan laatutuotteita. Itse ostan usein vallilaa, arabiaa, aarikkaa, iittalaa jne. Millainen budjettisi on? 

Muista, että ajatus on tärkein, ystäväsikin varmasti rakastaa sinua, ostit sitten mitä tahansa <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaavassa tilanteessa huikein lahja minkä ystävältäni sain, oli vuosia sitten otettu yhteiskuva meistä. Vaikka kehykset ei ehkä ole ne, jotka itse olisin valinnut niin kuva on niissä paraatipaikalla yöpöydälläni. 

Kiitos, tämä on aivan ihana idea! Itselläni oli mielessä jonkinlainen valokuva-albumi, mutta se tuntui liialliselta "menneiden paapomiselta". Valokuva kehystettynä sen sijaan olisi sopivan lämmin muisto ystävyydestämme.

Valokuvan lisäksi lisäisin lahjan mielelläni myös jonkin käyttötavaran tms "tähän päivään", koska haluaisin lahjasta olevan iloa myös ystävän nykyelämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan laatutuotteita. Itse ostan usein vallilaa, arabiaa, aarikkaa, iittalaa jne. Millainen budjettisi on? 

Muista, että ajatus on tärkein, ystäväsikin varmasti rakastaa sinua, ostit sitten mitä tahansa <3

No en nyt useita satoja pysty lahjaan käyttämään, mutta hyvän idean tullen budjettikin venyy :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat