Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adelen Hello-biisi on ihana!

Vierailija

Adelen Hello-biisi on aivan ihana <3 Sekä musiikki että sanoitus on ihan nappiin. 

Kommentit (15)

Vierailija

Niin on. Useinkaan en hehkuta sitä mitä kaikki muut, siis se vaan luontaisesti menee niin, mutta kieltämättä tuo säväytti kun kuulin sen istuskellessani autossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adele on ylimielinen paska.

Ilmeisesti tunnet hänet henkkoht.

Ei tarvita henkilökohtaista tuntemusta. Jos ihminen antaa tietynlaisen kuvan itsestään julkisuudessa, niin antaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Adele on ylimielinen paska.

Mutsis oli kun sut sai huijattua alulle. Adele on taiteilija. Ok.

Vierailija

Siis siinä sen sävyissä on jotain aidoista tunteista kumpuavaa ja hyvää tekevää, vaikka se onkin samalla surullista. Mä sanoisin että se tulee erityisen aidosti siitä. Omasta kokemuksestahan toi taitaa olla väsätty, ja ihan kuten puheessa, kirjoituksessa, missä tahansa tavassa ilmaista itseään voi välillä nähdä sellaisen tunteen tuottaman aidon voiman mikä ei jätä vastaanottajaa kylmäksi, niin tuossa esityksessä on mielestäni sitä. Ajattelee jotain omasta henkilöhistoriastaan esittäessään tuon? Ja onhan hän itse sanoituksen tehnytkin, vaikka ainahan se ei tietenkään tarkoita omakohtaista kokemusta.

Ketjun eka vastaaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis siinä sen sävyissä on jotain aidoista tunteista kumpuavaa ja hyvää tekevää, vaikka se onkin samalla surullista. Mä sanoisin että se tulee erityisen aidosti siitä. Omasta kokemuksestahan toi taitaa olla väsätty, ja ihan kuten puheessa, kirjoituksessa, missä tahansa tavassa ilmaista itseään voi välillä nähdä sellaisen tunteen tuottaman aidon voiman mikä ei jätä vastaanottajaa kylmäksi, niin tuossa esityksessä on mielestäni sitä. Ajattelee jotain omasta henkilöhistoriastaan esittäessään tuon? Ja onhan hän itse sanoituksen tehnytkin, vaikka ainahan se ei tietenkään tarkoita omakohtaista kokemusta.

Ketjun eka vastaaja

Totta, nyt löytyi versio jossa kuuluu myös alkuspiikki jossa Adele kertoo kappaleen taustoista ja sitä edeltäneistä kokemuksistaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun eka vastaaja

Totta, nyt löytyi versio jossa kuuluu myös alkuspiikki jossa Adele kertoo kappaleen taustoista ja sitä edeltäneistä kokemuksistaan.

Joo, mäkin katsoin jonkun haastattelun jossa hän kertoi vetäneensä yksin kotona kalsarikännejä ja rypeneensä asioissaan meikit poskella tai sinne päin. Moni sellaista joskus tehnyt... Ja toi levy oli helpotus, kun sai sen ikään kuin pois systeemistään.

Se eka

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Mä diggaan Adelesta, hänen ääntään, hänen sointuaan, musikaallisuuttaan, lahjakkuuttaan, hänen olemustaan, hän on kaunis nainen ja hänen on asennettaan, UPEA MIMMI!

Hänen musiikkinsa vaan on mun korviin hitokseen tylsää. Lisäksi se täti lookki missä tallustaa videoissaan.... Boring. Ei tarvii tissiperse linjalle lähteä, mutta jotain säpinää siihen touhuun. Ei vaan kiinnosta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat