Palsta on edelleen pilalla uudistuksen jälkeen

Vierailija

Niin hengeltään (tosi kylmä ja vihamielinen) kuin toiminnallisuudeltaan (ei toimi kunnolla).

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

tuntuu että puolet keskustelijosita on lähtenyt... Ja varmaan onkin. Niin hitaasti tulee viestejä.

Niin, tämäkin vielä. 

Ap

Vierailija

Olen ollut monta kuukautta pois täältä. Lähdin juuri palstan vihamielisen ilmapiirin ja spämmääjien vuoksi. Nyt kun tulin kurkkaamaan, palsta on ihan eri näköinen. Mitä täällä on tapahtunut, voisiko joku selittää lyhyesti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta palsta on rauhoittunut paljon. Rasistiset viestit katoavat nopeasti. Se on hyvä asia.

Paljon muutakin katosi nopeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta palsta on rauhoittunut paljon. Rasistiset viestit katoavat nopeasti. Se on hyvä asia.

Se on ainoa hyvä asia uudistuksessa. Olen samaa mieltä palstan ilmapiiristä. Ihmisten paha olo oikein huokuu. Ennen oli ihan lupsakkaakin juttua ja mahtavaa huumoria. Myös ketjut kuolevat nykyään nopeasti.

Vierailija

Kuinka paljon teidän oikein pitää av:lla aikaa viettää? Täällä on niin paljon ketjuja, etten itse ehdi edes lukea kaikkea, mitä haluaisin.

Olen tyytyväinen, että pahimmat kiusantekijät kaikonneet.

Vierailija

No liikaahan täällä tulee aikaa vietettyä. Nykyään sitä lähinnä vaan odottelee, että joku keksis jonkun ketjun. Jonkun hyvän. Mutta ei. 

Ja etusivulla on ankean vähän aloitusrivejä, en periaatteesta mene usein kakkossivulle. Ennen vanhaan sinne ei yleensä oikein ehtinytkään! Kun etusivukin oli niin täynnä tavaraa jota piti klikkailla auki. Minneköhän sitä täältä menis?

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat