Voinko ottaa 1 x 2 50mikrog D-vitamiinia?
Otsikossa se kysymys tulikin. Purkissa lukee, että vain yksi per päivä, mutta osaisiko joku hoitaja/farmaseutti/proviisori tai joku enemmän maalaisjärkeä omaava sanoa, että onko sama ottaa kaksi 50mikrog D:tä kuin yhden 100 mikrog sisältävän. :)
Kommentit (6)
No 50 plus 50 on 100.
Mikset voisi???
Vierailija kirjoitti:
No 50 plus 50 on 100.
Mikset voisi???
No siksi mietyttää, koska purkissa lukee, että vain yksi (1) kappale päivässä, VAIKKA D:tähän saa monena eri vahvuutena. Lähinnä siis tuli mieleen, että koska D on rasvaliukoista vitamiinia, niin vaikuttaako esim imeytymiseen tai yleiseen olotilaan, jos on useamman kuin yhden.
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa.
Ok, kiitos. :)
No minulle lääkäri suositteli 100 mg, otan kaksi 50 mg;n tabua.
UP :)