Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ottaa 1 x 2 50mikrog D-vitamiinia?

Vierailija
02.11.2015 |

Otsikossa se kysymys tulikin. Purkissa lukee, että vain yksi per päivä, mutta osaisiko joku hoitaja/farmaseutti/proviisori tai joku enemmän maalaisjärkeä omaava sanoa, että onko sama ottaa kaksi 50mikrog D:tä kuin yhden 100 mikrog sisältävän. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP :)

Vierailija
2/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 50 plus 50 on 100.

Mikset voisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa.

Vierailija
4/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 50 plus 50 on 100.

Mikset voisi???

 

No siksi mietyttää, koska purkissa lukee, että vain yksi (1) kappale päivässä, VAIKKA D:tähän saa monena eri vahvuutena. Lähinnä siis tuli mieleen, että koska D on rasvaliukoista vitamiinia, niin vaikuttaako esim imeytymiseen tai yleiseen olotilaan, jos on useamman kuin yhden. 

Vierailija
5/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ottaa.

 

Ok, kiitos. :)

Vierailija
6/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle lääkäri suositteli 100 mg, otan kaksi 50 mg;n tabua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme