Annoin miehelle vuoden loppuun asti aikaa

Vierailija

päättää avioliiton jatkosta. Seksi tai oikeastaan sen puute on jo pitkään hiertänyt suhdetta. Viimeksi seksiä ollut puoli vuotta sitten.  Sitä ennen joskus talvella. Eli yhteensä tänä vuonna sitä on ollut hurjat kaksi kertaa. Viime vuosina sen määrä on ylipäänsä laskenut kuin lehmän häntä. 

Olen yrittänyt kaikkeni. Hommannut seksikkäitä alusvaatteita, järjestänyt kahdenkeskistä aikaa niin kotona kuin hotellissa jne. Mikään ei toimi. Mies toljottaa mieluummin leffoja tai valittaa väsymystä.

Vika ei kuulemma ole minussa eikä hänelläkään ole toista naista. Lääkäriinkin on kuulemma turha mennä, eihän hän ole kipeä. Toisaalta en myöskään saisi hankkia sivusuhdetta, jonka kanssa hoitaa seksiasiat. Pettämistä miehen mielestä. Olen ehdottanut terapeuttia mutta sekin kuulemma on turhaa. Meillähän on oikein hyvä avioliitto. Joo, kaiken muun osalta paitsi seksin.

Minulta meni hermot ja ilmoitin miehelle että hänellä vuodenvaihteeseen asti aikaa miettiä avioliito jatkosta ja miettiä miten seksi tulee jälleen kuvioihin. Jos seksin määrä ei lisäänny  (edes kerran kuukauteen), minä laitan avioeropaperit eteenpäin.

Nyt mies sitten on suuttunut minulle koska olen valmis rikkomaan perheen vain omien itsekkäiden halujeni takia. 

Kommentit (12)

Vierailija

Teet ihan oikein. Kyllä teidän nyt täytyy selvittää todelliset syyt seksin loppumiselle. Miehellä varmasti on antaa joku oikea syy tähän

Vierailija

Minkä ikäinen miehesi on?

Kyseessä voi olla ihan testosteroinitason laskusta johtuva homma.

Tämä on yllättävän yleistä keski-ikäisillä miehillä, tästä ei vaan niin hirveästi puhuta.

Lääkäriin mars ja tutkimuksiin.

Eräs ystäväni ( mies yli 50.v ) sai lääkkeet ko. vaivaan ja kertoi, että nykyään olo on kun nuorella klopilla konsanaan ja vaimo vaikutti myös oikein tyytyväiseltä. :)

Vierailija

Olisi parempi että  seksiä olisi kerran viikossa. Ilman mitään suuria odotuksia. Mekaanista puuduttavaa jyystöä. Siitä voi sitten koittaa parantaa.

Seksittömyys on laiskuutta mihin vaan ajaudutaan.

Vierailija

Ap taas.

Mies on 37v. Juuri tuon testotason takia ehdotinkin miehelle lääkärissä käyntiä. Tai jos muuten on jotain erektio-ongelmia. Noina kahtena kertana tänä vuonna en ole kyllä moisia ongelmia huomannut. Tai aikasempaakaan.

Mies ei ole osannut sanoa mitään muuta syytä kuin ettei vain huvita. Joo, ei se seksi ole mikään elämän tärkein asia mutta kyllä se parisuhteeseen kuuluu.

Vierailija

Miehesi on masentunut ja stressaantunut eikä sinun asenteesi siihen ole kovinkaan rakentava. Mutta jos tosiaan seksi on sinulle noin hurjan tärkeää, niin kaikin mokomin, lähde kälppimään. 

Vierailija

Meillä sama tilanne. Ei seksiä. Olen alkanut jo vakavasti harkita salasuhdetta, mutta ei sekään tunnu oikealta.

Eroaminen on vaikeaa, kun on lapset ja kaikki. Olen ajatellut, että kunhan lapset on isoja, niin sitten eroan, mutta mä olen itsekin sitten jo sen verran vanha, että kannattaako siinä vaiheessa enää vaivautua...

Kaikkein houkuttelevinta olisi tuollainen sivusuhde.

Vierailija

Ap taas.

Myönnän että salasuhde houkuttelisi mutta olen aina ajatellut että mieluummin eroan rehellisesti. 

Itsekin mietin sitä että kituuttelisin kunnes lapset ovat isompia. Noh, nuorin on nyt 5v. eli menisi vielä pitkään ennen kuin ero siinä mielessä olisi ajankohtaisesti. Olisihan tietysti itsellänikin ikää siinä vaiheessa jo. Epäilen kuitenkin sitä, tulisiko yhteiselosta näiden vuosien aikana yhtään mitään. Katkeroituisin vain ja se heijastuisi koko perhe-elämään.

Ja masentunut mies tuskin on. Energiaa ja intoa piisaa kaikkeen muuhun paitsi seksiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap taas.

Myönnän että salasuhde houkuttelisi mutta olen aina ajatellut että mieluummin eroan rehellisesti. 

Itsekin mietin sitä että kituuttelisin kunnes lapset ovat isompia. Noh, nuorin on nyt 5v. eli menisi vielä pitkään ennen kuin ero siinä mielessä olisi ajankohtaisesti. Olisihan tietysti itsellänikin ikää siinä vaiheessa jo. Epäilen kuitenkin sitä, tulisiko yhteiselosta näiden vuosien aikana yhtään mitään. Katkeroituisin vain ja se heijastuisi koko perhe-elämään.

Ja masentunut mies tuskin on. Energiaa ja intoa piisaa kaikkeen muuhun paitsi seksiin. 

Sama meillä, nuorin 5v, että pitkään tässä saisi kituutella.

Mä alan jo katkera olla, mutta onneksi osaan sen aika hyvin piilottaa...

9.

Vierailija

Mieshän sen perheen haluaa rikkoa kun on niin hirveän vaikeaa mukamas pitää parisuhteesta ja sen kautta myös perheestään huolta kun on niin itsekäs ja laiska. Suuhoito silloin tällöin ei vaadi penistä ollenkaan, hui miten vaikeaa. Minä en tuollaista marttyyriluuseria katselisi hetkeäkään. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, miten haluttomuus vaikuttaa mitenkään seksielämään kun toisen voi aina hoidella ja jos rakkautta on, niin kyllä sen pitäisi tuntua hyvältä. Ja niin pitäisi haluta tehdä vaikka siitä ei pitäisikään niinkään, mutta kumppanin takia. Muuten koko parisuhde perustuu vain käsittämättömille tyhjille lupauksille ja itsekkyydelle. Sillä ei ole eroa onko mies vai nainen se haluton, aivan älyvapaa ja itsekkyydestä kumpuava ongelma ja en voi kuin halveksua tuollaista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat