Katsoitko juuri LOSTIN ??
Mitä mieltä olet, tappoiko se lääkäri sen ' poliisin' joka oli Katen noutomatkalla. Meinaan ensin se yksi idiootti ampui viimeisellä luodilla ohi sydänmen, mutta mies kumminkin kuoli sitten aika nopeasti. Se krohina loppui kuin seinään.
Kommentit (13)
Siinä tapahtuu niin paljon että menee aikaakertoa. Ei ainakaan ole Locke soluttautuja. Saaressa on jotain outoa. Saaressa asuu ranskalainen nainen, jonka yksi heistä löytää. Claire kidnapataan ja hän palaa takaisin muistinsa menettäneenä. Viidakossa tapahtuu ihmisten alitajuntaisia tapahtumia.
Meni koko teltta vaan hiljaiseksi !!
eli poliisi jäi kitumaan vielä sen jälkeen. Tässä ihmetellään nyt sitä, kun ampumisen jälkeen poliisi korisi, mutta äkkiä se lakkasi. Ts. viimeistelikö joku asian vai kuoliko itsekseen? Mitä välii....mutta JOS kaikella on tarkoitus.
Ja poliisihan kysyi siltä rosvonaiselta, että kuoleeko hän, ja lisäsi, että teetkö sinä sen. Sawyer kuitenkin teki, ns. armomurha.
Tänään oli kyllä vähän tylsä jakso, ja sitä onnellisuuskuvitusta. Tosin, varmaan tyyntä myrskyn edellä...
Locke teki koirapillin, ja labbis tuli metsästä. Locke oli kiva, ja antoi sen pojan " isän" palauttaa koiran puolestaan, jotta poika ilahtuisi " isänsä" teosta.
Ja tuo lääkäriepisodi, ja se, että ihmisille ei kerrottu että viesti oli toistunut 16 vuotta, etteivät menetä toivoaan.
Se Irakilainen selitti, kuinka tärkeää on toivo.
Sen rosvonaisen taustaa näytettiin, teki töitä pakomatkallaan kiltille vanhalle miehelle, joka kuitenkin vasikoi hänet poliisille. Nainen kuitenkin, vaikka tiesi miehen vasikoineen hänet, pelasti tämän hengen. Nainen (Kate?) vaikutti siis hyvältä tyypiltä. Jäi sitten kiinni sille nyt kuolleelle poliisille.
Season 1:sen Lostista.
Välillä tulee muutama kuolettavan tylsä jakso mutta älkää menetäkö toivoanne, sillä sitten taas tulee niin jännää että pissi meinaa housuun lirahtaa.
Kaikkien elämäntarinat kerrotaan, yhden tai kahden per jakso.
SOLUTTAUTUJA ON: (älä lue jos et halua tietää)
Ethan niminen kanadialainen.
Jos joku tietää sen niin kertokaa, vaikka olisikin juonipaljastus!
Mua ärsyttää niin vietävästi se moraalinen sankarilääkäri. Ei muka halua tietää miksi se poliisi sanoo sitä Katea vaaralliseksi, kun ei muka " ole hänen asiansa" , haloo! Kyllä minua ainakin kiinnostaisi kenen kanssa olen autiolla saarella.
Ja halveksii, kun se yksi mies etsi tupakkaa jne. sieltä lentokoneen romun lokeroista. " Varastatko aina kuolleilta?" Herra itse saattoi ottaa sieltä vain lääkkeitä. Kuka oikeasti ajattelisi noin tuollaisessa tilanteessa?
Ja vielä kun Kate olisi itse kertonut, mitä on tehnyt, niin tohtori oli kaiken inhimillisen uteliaisuuden yläpuolella, eikä halunnut tietää, plääh!
Ja sitten sitä ja sen edesottamuksia näytetään koko ajan.
Joo, tiedän, kannattaisi muistaa, että kyseessä vain sarja, joka ei niin realistinen aina ole muutenkaan...hyvä sarja silti, kun minäkin jaksan kerrankin seurata:)
Siis mikä tyyppi siellä on mukana? En nähnyt sarjaa ihan alusta, joten olen pikkuisen pihalla. Mutta olis mukava alkaa seuraamaan.
Siis semmoinen armomurha enemmänkin. Oishan se muuten kitunut hengiltä kumminkin.
Mä olen katsonut sitä sarjaa jo 14 jaksoa. Mielenkiintosemmaks vaan menee kokoajan=)