Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VÄHÄN NOLOA OLLA 170 SENTTINEN MIES :'D

Vierailija

Oon ite nainen ja 175cm. Mieheni on 183cm.
Miettikää nyt jos 170 cm ja 60 kiloa painava mies joutuu tappeluun, 180cm pitkän ja 90 kikoa painavan miehen kanssa niin kumman luulet voittavan? Vaikka tuo 170 senttinen olisi treenannut miten niin ei auta sillä kyllä tuo toinen olisi silti vahvempi kun on niin paljon isompi.

Kommentit (12)

Vierailija

Kokemuksesta voin ap:lle kertoa että hyvin on tällainen 170 senttinen tappikin tähän asti elämässään pärjännyt. Kertaakaan en ole tappeluihin joutunut eikä kukaan ole henkeäni muutenkaan uhannut. Kyllä se on ihan itsestään kiinni kuinka elämänsä elää. Vaikeuksia kyllä löytää jos niitä lähtee etsimään mutta niitä väistelemälläkin voi ihan hyvin pärjätä.

Vierailija

Elämän päätarkoitus ei ole tapella. Kyllä itse mielummin lähden karkuun kun jään tappelemaan jonkun vieraan ihmisen kanssa. T. Mies 180cm

Vierailija

Aika onnetonta jos ainoa päämäärä elämässä on pärjätä tappelussa. Naiset sitäpaitsi saa olla tuossa tilanteessa aina. Eli pelätä jos joku käy kimppuun (mies) niin eipä siinä pärjää. Ei kai se sitten haittaa jos joku mieskin on siinä tilanteessa. T. nainen jonka mies on 169cm pitkä ja pärjännyt elämässä jo 60v tappelematta.

Vierailija

Mitäs noloa siinä ois? Onneks tollasia ääliöitä tulee harvemmin vastaan. Lyhyempikin mies voi olla vaikuttavan näköinen jos on massaa ja hartioita eikä oo mikään hintelä kukkakeppi. t. harteikas 171-175cm mies (en oo ihan 100% varma pituudestani)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin ap:lle kertoa että hyvin on tällainen 170 senttinen tappikin tähän asti elämässään pärjännyt. Kertaakaan en ole tappeluihin joutunut eikä kukaan ole henkeäni muutenkaan uhannut. Kyllä se on ihan itsestään kiinni kuinka elämänsä elää. Vaikeuksia kyllä löytää jos niitä lähtee etsimään mutta niitä väistelemälläkin voi ihan hyvin pärjätä.

Naisena sanoisi, että juoksisin karkuun heti, jos olisi mahdollista, että mieheni joutuisi tappeluun.

en ottaisi miehekseni mitään tappelupukaria.

Ei ole ikinä haastanut nkenenkään kanssa riitaa eikä tule haastamaan. Ihan sama minkäkokoinen tappelupukari olisi vastassa

Vierailija

Mun mies on 165 senttinen ja just hyvä mulle (160cm), ylettyy hyvin pussailemaan. <3 Eikä nolota yhtään.
Ja hän on ainakin sen verran fiksu, että ei joudu tappeluihin. :)

Vierailija

Niin ajattele miten noloa et mun mies on vain 5cm pidempi eli 175 :O Mitä toi mitta mitään merkkaa?! Enkä kyllä edes halua mitään macho miestä, vaan ihanan, lämpimän  puolison sekä hyvän isän. Tuo on pari kertaa juovuspäissään tapellu, siks nyt osaa Itekin tietää ettei ota yhtään kirkkaita, sai kuulla multa kyllä seuraavana päivänä et miten idiootisti käyttäyty!!! Ei kaikki halua olla tappelupukareita ja toiset häpeää itseään jälkikäteen. Minä häpesin miestäni kun tappeli ja hän häpesi itseään kun kerroin niistä! Noista tapauksista nyt onneksi jo 6v.

Vierailija

Minulla on erittäin upean V-kropan omaava 169cm pitkä mies ja jos on joku on kännipäissään käynyt käsiksi niin aina on mieheni nämä isommat ääliöt taltuttanut. Katsos kun voima ja pituus ei kulje käsikädessä millään tavalla. Ja kuten käy sinun 175cm pitkän aloituksesta ilmi, ei kulje äly ja pituuskaan. T. 168cm nainen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat