Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ihana reaktio äsken isoveljeltä kun pikkusiskoa kiusattiin puistossa

Vierailija

Olin oman lapsen kanssa keinumassa ja kauempana n. 8-vuotiaat pojat haukkuivat 6-vuotiasta tyttöä "Hei paskanaama, mee pesemään itsesi" kun tytöllä oli kasvoissa ilmeisesti jonkinlaisia pigmenttiläiskiä, aika suuria. Hänen 10-vuotias isoveljensä tuli rivitaloilta (tiedän heidät, vanhemmat puolituttuja)

otti itkevää siskoaan kädestä kiinni, sanoi "älä noista välitä" ja tarjosi karkkejaan että sai siskon itkun loppumaan. Sitten nämä haukkuneet pojat tulivat kärttämään karkkeja mutta poika sanoi vain "teille en tosiaan anna, "Sonjaa ei kukaan hauku"

ja kävelivät käsi kädessä pihalleen leikkimään. Ihana veli :,)

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

otti itkevää siskoaan kädestä kiinni, sanoi "älä noista välitä" ja tarjosi karkkejaan että sai siskon itkun loppumaan.

Näin niitä tunnesyöjiä saadaan aikaan.

Vierailija

Pojista näkyi jalkapohjat siinä kohtaa kun sain lapsen keinusta rattaisiin ja lähdin lähestymään komentaakseni. Mutta hyvinpä hoiti veli tilanteen.

Ap

Vierailija

Naamat on kyllä mielessä, enpä usko että tulevat heti meluamaan tuonne jos olen paikalla, sen verran lujaa lähtivät. Ehdin huutaa vain "Antakaa olla viimeinen kerta, seuraavasta kerrotaan vanhemmille"

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naamat on kyllä mielessä, enpä usko että tulevat heti meluamaan tuonne jos olen paikalla, sen verran lujaa lähtivät. Ehdin huutaa vain "Antakaa olla viimeinen kerta, seuraavasta kerrotaan vanhemmille"

Ap

Ehdit vain huutamaan heidän peräänsä, mutta silti olivat paikalla kun isoveli tarjosi karkkeja. Täh?

Vierailija

Tässä on jotkut Saagimit olleet poikien äitinä, on opetettu että vittuilla pitää, varsinkin heikommille, ja niiden vaan niinqu pitää osata sanoo takas :) Hei, leikkii se vaan on! Eikun...

Vierailija

8, No siinä sivummalla kun pakkailin kiukuttelevaa lastani kärryihin, olisi halunnut jäädä keinumaan :D Ei tää nyt ole niin monimutkaista enkä voinut häntä keinuunkaan yksin jättää ja juosta vieraiden lasten perään.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat