Miksen saa apua tällä palstalla?
Minulle linkattiin järkyttävä video ystävän tyttärestä ja hänen kavereistaan. Poliisi ei ota videota pois, sen saa alas vain tarpeeksi monta kertaa ilmiantamalla. Täältä se poistuu sekunteissa.
Kommentit (30)
Kun linkkaan sen tänne ilmiannettavaksi niin ylläpito poistaa heti!
-ap
No eihän se sieltä alkuperäiseltä sivustolta poistu silti?
No mitä kauheaa siinä videossa sitten on?
Vierailija kirjoitti:
No eihän se sieltä alkuperäiseltä sivustolta poistu silti?
Eihän se koskaan poistu netistä lopullisesti, mutta siltä sivulta poistuu.
Ei tuossa ole mitään mahdollisuutta ilmiantaa. Pitää varmasti olla käyttäjä, että voi ilmiantaa.
Mitäs järkyttävää tuossa videossa oli?
Normaalia nykytyttöjen toimintaa.
Minusta saat enemmän pahaa kuin hyvää aikaiseksi levittämällä tätä videota?
Vierailija kirjoitti:
Minusta saat enemmän pahaa kuin hyvää aikaiseksi levittämällä tätä videota?
Itse ovat tytöt videon ottaneet. Kenties joku av mamma tunnistaa tyttärensä :D
Onhan tuo yleistä nykypäivänä, mutta ei tuo todellakaan normaalia ole, ainakaan mun mielestä. V*ttu jos olisi omia tyttöjä, sais kuulla kunniansa... HYI! Oikeen pedojen unelmia. N26
Tuollaisiahan ne pikkutytöt on? Kuka ääliö tuon on nettiin laittanut? Ei kuitenkaan järkyttänyt, meidän tytöt on justiinsa samanlaisia.
Kuule ap, taidat nyt syyllistyä pahemmanlaatuiseen kiusaamiseen. Tytöt ovat samanikäisiä kanssasi ja levität videota tahallasi? Muista, että sinunkin IP-osoitteesi on jäljitettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään mahdollisuutta ilmiantaa. Pitää varmasti olla käyttäjä, että voi ilmiantaa.
Sokea
Itse hain vuosia sitten naisseuraa ihan aikuisten palstalta ja olen siis mies.
Niin aloin saada kaikenlaisia kuvia 14v tytöltä,poistuin vähin äänin koko palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokea
Etpä sinäkään osaa näköjään kertoa, missä se ilmiantopainike on.
Apua!