Mä olen kuulemma huumorintajuton =)

Vierailija

Ilmeisesti meidän huumorintajut ei oikein kohtaa koska olen pitänyt tätä kommentoijaa itseään tosikkona ja huumorintajuttomana. Kommenttia ei lausuttu minulle suoraan henkilökohtaisesti vaan se kulki useamman henkilön kautta. 

Tälläistä luonnehdintaa en itsestäni vielä ikinä kuullutkaan=)

Kommentit (4)

Vierailija

Turha ottaa itseensä noita.

Muakin on sanottu takakireäksi ja tosikoksi sellaisten ihmisten taholta, jonka heittämät """hauskuudet"""" ovat sitä tasoa, että nauraa voi korkeintaan niiden aiheuttamasta myötähäpeästä.

Vierailija

"Huumorintajuton" yleensä tarkoittaa vain erilaisen huumorintajun omaavaa. Suurin osa, ellei kaikki, on omasta mielestään todella huumorintajuisia. Tämän takia itsensä kuvaaminen huumorintajuiseksi vaikka jossain deitti-ilmoituksessa on vähän turhaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Turha ottaa itseensä noita.

Muakin on sanottu takakireäksi ja tosikoksi sellaisten ihmisten taholta, jonka heittämät """hauskuudet"""" ovat sitä tasoa, että nauraa voi korkeintaan niiden aiheuttamasta myötähäpeästä.

Juu, en ottanut itseeni. Oli niin hupaisa juttu että melkien aamukahviin tukehduin.

Mutta se on totta että kovin yksinkertaiset hauskat jutut ei aukee eikä naurata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Huumorintajuton" yleensä tarkoittaa vain erilaisen huumorintajun omaavaa. Suurin osa, ellei kaikki, on omasta mielestään todella huumorintajuisia. Tämän takia itsensä kuvaaminen huumorintajuiseksi vaikka jossain deitti-ilmoituksessa on vähän turhaa.

Nimenomaan, meidän huumorintajut ei oikein kohtaa kyseisen henkilön kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat