Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄÄÄK nolottaa, mokasin töissä!

Vierailija

Moi,

Mokasin töissä todella typerästi. Siis mulle tuli aivan idioottimainen ajatusvirhe, ja nyt nolottaa, kun varmaan porukka pitää mua ihan tyhmänä. Vertaistukea kaipaan, sydän hakkaa ja koko kroppaa kuumottaa ku ajattelenki. Ootteko te hölmöilly töissä?

Kommentit (10)

Vierailija

Emme!

Kukaan meistä ei ole tehnyt koskaan mitään tyhmää töissä. Olet uniikki, ainutlaatuinen yksilö koko universumissa. 

Iloitse siitä! Käännä asia voitoksesi!

Vierailija

Haha! No kiitti. Lähinnä kaipasin niitä tarinoita, että oma häpeä vähän hellittäisi. Pahoittelen, jos ilmaisin itseäni huonosti.

Ap

Vierailija

Relax, nimenomaan kaikki tekee virheitä :) Itseäkin on monta kertaa hävettänyt, kun olen mokannut. Mutta ajattele asia niin, että jos joku toinen mokaa vahingossa niin pidätkö häntä tyhmänä ja naureskeletko? Todennäköisesti et :)

Vierailija

Onhan sitä tullut virheitä tehtyä. Olen it-hommissa, ja pahin virheeni on maksanut työnantajalleni satoja tuhansia ja se on päätynty lehtiotsikoihin. Mutta sellaista se on, virheitä ei voi välttää kuin olemalla tekemättä yhtään mitään, ja ei sekään hyvä ole. Ei virheistä tarvitse mitään kuumotella ja stressata, ellei niitä tee huomattavan paljon useammin kuin muut, ne on vain elämää ja kaikki niitä tekee.

Vierailija

Vertaistuen mahdollisuus tulee vasta siitä, jos valotat vähän tätä tapahtumaa. 

Mikä tämä moka oli? 

Ensimmäisessä kesätyöpaikassani olin jättänyt kahvikupin pesemättä tiskipöydälle taukohuoneessa. Voi sitä älämölön määrää... nykynuoret eivät huolehdi mistään ja elävät suunnilleen kuin sika pellossa jne. 

Eli jos moka oli tätä luokkaa, niin sinuna katsoisin vain luottavaisesti eteenpäin ja hoitaisin varsinaisen työn hyvin. 

Toisaalta, jos toiminnallasi yritys on menettänyt parhaimman asiakkaan, niin vastaan toisin. 

Vierailija

Sitä minä yritän tässä itselleni kokoajan hokea, että ei ole vaarallista, kaikki mokailee joskus. Mutta tämä oli vielä niin lapsellinen ja aivoton virhe! Kai tämä tästä, koitan saada muuta ajateltavaa. En halua kertoa tarkemmin mitä tapahtui, ettei työkaverit tunnista.

Sinä jonka moka päätyi otsikoihin saakka. Miten selvisit? Sinulla on kyllä hyvä asenne! Onko mokasta miten kauan aikaa?

Ap

Vierailija

Pahin duunimoka, jonka tiedän on seuraava: 

Osastolla oli susipari, kumpikin tahoillaan naimisissa siis. Tilanne oli kaikkien tiedossa, mutta "salaisuus". 

Yhtenä päivänä sähköpostiin pelmahti kuva tästä parin naispuolisesta yksilöstä haarat levällään ja tekstinä "haluutko mut just nyt". 

Oli tarkoittanut tämän toki vain salarakkakkaalleen, mutta mokannut siten, että viesti lähtikin koko osastolle esimiestä myöten. 

Varsinaisia taloudellisa tappioita ei organisaatiolle tästä tietenkään tullut, mutta pitäisin tätä varsin varteenotettavana "vuoden mokaus" -ehdokkaana. 

Daami jäi sairauslomalle tämän jälkeen eikä koskaan palannut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pahin duunimoka, jonka tiedän on seuraava: 

Osastolla oli susipari, kumpikin tahoillaan naimisissa siis. Tilanne oli kaikkien tiedossa, mutta "salaisuus". 

Yhtenä päivänä sähköpostiin pelmahti kuva tästä parin naispuolisesta yksilöstä haarat levällään ja tekstinä "haluutko mut just nyt". 

Oli tarkoittanut tämän toki vain salarakkakkaalleen, mutta mokannut siten, että viesti lähtikin koko osastolle esimiestä myöten. 

Varsinaisia taloudellisa tappioita ei organisaatiolle tästä tietenkään tullut, mutta pitäisin tätä varsin varteenotettavana "vuoden mokaus" -ehdokkaana. 

Daami jäi sairauslomalle tämän jälkeen eikä koskaan palannut. 

Voi kamala :D

Tästä tuli mieleeni muistutella, ettei tosiaan kannata koskaan lähettää mitään henkilökohtaisia viestejä työpostista. Itse lähetän aina vain sellaisia viestejä, jotka ovat ns. kaikkien silmille sopivia. En esimerkiksi koskaan mustamaalaa ketään ja pidän viestit muutenkin asiallisina. Jos vaikka lähettämäni viesti lähetetään joskus vastaanottajan toimesta eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat