Mies haluaa paljun, minä en

Vierailija

Mies haluaisi mökille paljun pihalle. Hän näkee sen romanttisena, että siellä sitten juodaan shampanjaa tähtitaivaan alla kuumassa kylvyssä, ja muutenkaan hän ei näe siinä muuta kuin hyvää. Itse näen sen vain rasitteena ja turhuutena, sitä käytettäisiin ehkä kerran - pari vuodessa, mutta siihen tuhlaantuisi muutama tuhat euroa rahaa jota meillä ei nyt ylimääräistä ole, ja lisäksi tyhjän panttina seisova palju on todella ruma.
Olemme keskustelleet tästä vaikka kuinka monta kertaa, ja kummankaan mieli ei muutu senttiäkään. Enkä näe tässä mitään kompromissin mahdollisuutta. Mies on sanonut maksavansa sen itse, mutta eihän se poista sitä tosiasiaa että pihalle tulee hemmetin ruma palju. En tiedä onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin sopeutua siihen että hän sen paljunsa saa koska en todellakaan ole mikään kotinatsi, mutta kyrsiihän tämä silti. Ps. Onko olemassa tyylikkäitä paljuja?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Älä nalkuta vaan anna ukkos hommata se palju. Voithan toki häipyä niin hän juo kuohuvat ihanassa paljussa sitten jonkun muun kanssa..

Vierailija

Voisiko ensin yhden viikonlopun aikana kokeilla vuokrapaljulla, onko paljuilu kummankaan juttu? Meillä oli yhdessä saunaillassa vuokrapalju ja sitä ennen suunniteltiin oman laittoa, mutta ei oma palju tuon jälkeen enää kiinnostanut.

Vierailija

Voisikos miehesi vuokrata paljun sen 2 x vuodessa, jollloin sitä tulee käytettyä? Kaverillani on palju, hän hinkui sitä, sai sen joskus huhti-toukokuussa ja on nyt jo kyllästynyt ja vuoden käyttöveden määrä paukkuu jo yli.

Vierailija

Mitä ihmettä, miten tuollainen yksi palju voi olla niin iso asia... Meillä itse asiassa on kotona terassilla miehen tahdosta sellainen puhallettava sähkölämmitteinen kylpypalju. En itse olisi moista rumaa objektia nyt välttämättä sinne halunnut, mutta miehelle tuo on tärkeää luksusta elämään, joten mitäpä sitä kieltämään. Sietäähän sekin minun omat juttuni kuten ainaisen puutarhan kuopsutuksen ja rahan laittamisen siihen, vaikka mies itse on sitä mieltä että kivoin olisi asfaltoida koko piha niin olisi helppo hoitaa.

Vierailija

Tietysti palju pitää olla kun se on niiiiin ihana. Meillä on kotona ja mökillä paju. Ainut ongelma on paljun puhtaanapito mutta sen ratkaisimme siten että palkkasimme siivoojan putsaamaan aina kun haluamme. Sama siivooja käy myös kotimme siivoamassa. Tulee mielellään. Saa hyvät lisäansiot.

Älä nyt vain rupea tästä paljun pesemisestä täällä valittelemaan. Kaikkeen löytyy ratkaisu kunhan miettii. Niin muuten rahalla saa helpotusta elämään. Lopeta valitus ja hommatkaa se paluu!!!!😊

Vierailija

Jos paljun ritiksesi otat, niin vaadi mieheltä kirjallinen sopimus, että hän huoltaa ja pesee ja desinfio yms. että sinä et siihen muuten suostu.

Minä saan usein tahtoni tällä lävitse, kun vaadin, että mies sitten hoitaa kaikki turhakkeet.:))))

Jjp

Kannattaa nähdä vähän vaivaa ja muotoilla maasto niin, että palju on ainakin puoliksi maan pinnan  tai terassilaudoituksen alapuolella . Helpompi mennä eikä törrötä rumasti pihalla. Ulkokamiina on paljon mukavampi käytössä. Palju tietysti sisältä lasikuituisen tai alumiinia niin ei vuoda vaikka olisi pitkään käyttämättä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat