Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susanna Tanni on Petteri Jussilan sisko!

Kommentit (8)

Vierailija

IS taas loistaa... Ensin artikkelissa käydään läpi henkilön tuloja ja työpaikkaa, sitten artikkeli lopetetaan näin:

Rutiininomainen viisaudenhampaan poisto jätti yrittäjälle kroonisen hermovaurion.

– En olisi ikinä uskonut niin käyvän, mutta niin vain tapahtui. Hermosärkyni on jatkuvaa, välillä minulla on päiviä, jolloin puhuminenkin on vaikeaa, vuonna 2006 laitepilatesopettajaksi valmistunut Tanni harmitteli IS:n haastattelussa kesällä.

WTF?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

IS taas loistaa... Ensin artikkelissa käydään läpi henkilön tuloja ja työpaikkaa, sitten artikkeli lopetetaan näin:

Rutiininomainen viisaudenhampaan poisto jätti yrittäjälle kroonisen hermovaurion.

– En olisi ikinä uskonut niin käyvän, mutta niin vain tapahtui. Hermosärkyni on jatkuvaa, välillä minulla on päiviä, jolloin puhuminenkin on vaikeaa, vuonna 2006 laitepilatesopettajaksi valmistunut Tanni harmitteli IS:n haastattelussa kesällä.

WTF?

Niin mitä tuossa ihm,ettelet? Minulla rutiinomainen viisaudenhampaan poisto jätti puolet leuasta tunnottomaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä tuossa ihm,ettelet? Minulla rutiinomainen viisaudenhampaan poisto jätti puolet leuasta tunnottomaksi.

Sitä, että miten mikään hammasjuttu liittyy tuloihin. Kun artikkeli käsittelee henkilön tuloja, ei ole loogista ns. hypätä kissasta pesukoneeseen ja päättää artikkeli jollain hammasjutulla jolla ei ole artikkelin aiheen kanssa mitään tekoa.

Vierailija

Osaako Susanna uida? Noilla tuloilla kannattaisi palkata uimaopettaja, jos kauheasti otetaan tissikuvia veden äärellä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat