Vierailija

ollaan tunnettu monta vuotta.
Nyt kuitenkin ystäväni käytös suoraan sanoen oksettaa välillä. Hän on pannut kolmea vuoropomoaan, joka vklp uus mies, iskee varattuja tarkoituksella, nuoleskeli työkaverinsa miestä, yrittää tällä hetkellä miestä jonka nainen raskaana, panee yhteisen kaverimme eksää ja toista miestä joka on kihloissa ja on jo melkein 40 vuotta ja pani myös kaverimme ihastusta.
tää kaikki alkoi kun hän erosi reilu vuosi sitten poikaystävästään.
Kertoo aina kaiken tosi avoimesti ja hänellä nyt tuli klamydia ja kondylooma ja raskausepäilyjä harvase kuukausi.
Ei pitäis olla mun asia mutta väkisin alkaa eromaan tollanen käytös kun päälle saan kuulla sitä ainaista miehet on sikoja haukkuja. Mitähän tässä vois tehdä?
ollaan 22v molemmat.

• ylös 57
  • alas 4

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

noh...eikö sitä sanota, et tuollaisella käytöksellä haetaan nuorena vaan jotain hyväksyntää tjtn... Tai jos se on huomiohuoraseksiaddikti.viskaa hoitoon.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Mulla oli aikoinaan samanlainen kaveri. Välit meni poikki, koska en enää jaksanut kuunnella ja katsella sitä älytöntä käytöstä. Välien poikkimenemisen jälkeen rupesi levittää huhuja, että on myös säätänyt mun poikaystävän kanssa. Huhu ei kuitenkaan luojan kiitos pitänyt paikkaansa.

Mutta joo, vielä vuosia jälkikäteen jatkaa kuulemma samaa rataa. Minkäs seepra raidoilleen voi.

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Ymmärrän sinua.. Ystävälläsi on varmaan itsetunnossa ongelmia ja hakee hyväksyntää muilta. Outo tarve korostaa tekemisiään kovaan ääneen.

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Laitoin vuosi sitten välit poikki tollaseen ystävään. Viikottain tuotiin näytille uusi hamppari tai narkkari. Kaiken huippuna mun olis pitänyt päästää ystävä varatun miehen kanssa meidän mökille paneskeleen, kun heillä ei ollut muuta paikkaa. Oli pakko päättää ystävyys. Rajansa kaikella.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

niin no olen jo pari kertaa keksinyt tekosyyn, ettei tarvi tavata. Silti tuntuu oudolle tai on sekavat tunteet kun ei toi asia mulle kuulu ja on varmasti pahempiakin ystäviä mutta sitten kuitenkin noi sen teot on osa kyllä sellasia, että suututtaa pirusti. En onneksi ole ainoa, että voin vissiin hyvällä omallatunnolla pitää etäisyyttä ja omia asioitani en ole hänelle kertonut enää onneksi. Mietityttää vähän onko tehnyt mun selän takana jotain.
t ap

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ei ala S:llä mutta kaveeraa nykyään S:llä alkavan nimisen naisen kanssa ovat käytöksellään täysin samanlaisia :D tap

Vierailija

Saatko tosta ystävyydestä jotain vai kuunteletko joka tapaamisella näitä juttuja?

Kuuluuko siihen mitään muuta?

Vierailija

No enpä kyllä ois missään tekemisissä tuollaisen kanssa. Ei sovi omaan moraaliini, ja tuntuisi, kuin antaisin hiljaisen hyväksynnän hänen käytökselleen, jos sitä tyynesti katselisin vierestä. Välit poikki vaan!

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Mä keksin satoja tekosyitä, sit vaan meni hermot ja yritin saada ystävän tajuaan, miten miehet käyttää häntä hyväkseen. Alussa kaipasin ystävää , mutta en enää. T:9

Vierailija kirjoitti:

niin no olen jo pari kertaa keksinyt tekosyyn, ettei tarvi tavata. Silti tuntuu oudolle tai on sekavat tunteet kun ei toi asia mulle kuulu ja on varmasti pahempiakin ystäviä mutta sitten kuitenkin noi sen teot on osa kyllä sellasia, että suututtaa pirusti. En onneksi ole ainoa, että voin vissiin hyvällä omallatunnolla pitää etäisyyttä ja omia asioitani en ole hänelle kertonut enää onneksi. Mietityttää vähän onko tehnyt mun selän takana jotain.
t ap

Vierailija

No ota etäisyyttä jos arvonne eroavat haittaavasti, onhan sillä S.
Taisit tehdä aloituksen vain, että voit tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi kuin hän ja että muutkin voi kaveria haukkua. Jos olisit tosi ystävä, niin kertoisit että olet hänestä huolissaan. Voihan tuo olla vaihe joka menee ohi elämällä se, mutta kyllähän se huonolta kuulostaa kun sp-tauteja on.
Mulla on ollut tuollaista käytöstä ja taustalla useita oikeasti vaikeita kokemuksia. En tunnistanut yhtään, että se holtittomuus liittyi sellaiseen, ajattelin vain pitäväni hauskaa. Nyt olen rauhoittunut ja emotionaalisesti vähän eheytynyt. Sitä en tiedä, onko kaverilla näin asian laita. Kuulemma myös eron jälkeen on yleistä irrotella, etsiä itseään uudestaan ja joillakin voi mennä yli.

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

Ystävyys on sitä että on mukavaa yhdessä ja jos ei ole, ei ole mieltä olla yhdessä. Toki murheetkin tulee kuunnella ja olla mukana monenlaisissa asioissa, mutta noin pohjimmiltaan jos ei toista kykene ottamaan sellaisena kuin hän on, niin ajanhukkaa. En minäkään tuollaisen ihmisen kanssa jaksaisi aikaani viettää, mutta olenkin reippaasti sinua vanhempi. En tosin olisi tuonkaan ikäisenä viettänyt vapaaehtoisesti aikaa tuollaisen ystäväsi kaltaisen kanssa, vaikken itsekään kyllä mikään epäseksuaalisin ihminen ole, varsin kaukana siitä. Silti totaalinen holtittomuus sillä saralla on mielestäni todella vastenmielistä.

Vierailija

Minullakin on tuollainen ystävä, joka antaa kaikille. Miehen ei tarvitse kuin kehua häntä, ja heti ollaan niin ihastuneita, että oli vaan pakko antaa. Tuo ystävä hakee muutenkin miehiltä kokoajan huomiota ja on todella tarkka (lue epävarma) ulkonäöstään, että hakee jatkuvasti kaikilta hyväksyntää. Taitaa myös sairastaa syömishäiriötä, kun laskeskelee kaloreita niin ja valittelee ulkonäöstään kokoajan, vaikka on oikeasti laiha ja nätti. Meillä on välit vähän viilentyneet, kun en itse oikein hyväksy hänen paneskeluaan, kun ei huolehdi edes ehkäisystä tai käy skupuolitauti testeissä. Olisi eri, jos käyttäisi kumia, mutta kun antaa paljaalla. Jotenkin pidän itse häntä tautisena, vaikkei mitään varmuutta asiaan ole.

Vierailija

joo saan ystävyydeltä muutakin kuin tota käytöstä. Tehdään siis kaikkea mitä ennenkin mutta tähän lisäks vaan toi mitä kerroin. Tuli muuten mieleen mähän tapasin tän siihen aikaan kun vielä seurusteli eli voi olla, että on sinkkuna sitten vaan tuollainen ja aina ollut eikä tuosta muuksi muutu. t ap

Vierailija

16 en ole kauheasti huolissani, koska kyseessä aikuinen ihminen ja olen kyllä sanonut, että jokainen fiksu nainen joka käy miehissä paljon käyttää ja kantaa kumia myös itse mukana vastaukseksi sain, että naisten täytyy ostaa siteitä ja tampooneja kumit on miehen tehtävä. Olen vain huolissani siitä kuinka kauan aikoo samaa rataa jatkaa. t ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.