Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinkkukaveri on hätävara?

Vierailija

Kaveri ehdotti lyhyellä varoitusajalla yhteistä iltaa. Juteltaisiin pitkästä aikaa kunnolla ja mentäisiin baariin. Kun mieskin oli lähdössä kavereidensa kanssa viihteelle. Ja mikä oli lopputulos? Kaveri soitteli ja viestitteli koko illan miehelleen, kyseli missä he menevät ja keitä on mukana.

Onko yleistä, että sinkkukavereita pidetään noin selkeästi hätävarana? Että kahdenkeskinen aika ystävän kanssa on noin selkeästi kakkosvaihtoehto?

Kommentit (4)

Vierailija

En minä ainakaan ole hätävara, olin sinkku tai en, koska en anna kenenkään kohdella minua hätävarana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole hätävara, olin sinkku tai en, koska en anna kenenkään kohdella minua hätävarana.

Entä jos huomaisit kesken illan, että oletkin hätävara etkä odotettua ja toivottua seuraa? Ei tullut mieleenkään lopettaa iltaa ja lähteä menemään, koska minä sentään osaan käyttäytyä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos huomaisit kesken illan, että oletkin hätävara etkä odotettua ja toivottua seuraa? Ei tullut mieleenkään lopettaa iltaa ja lähteä menemään, koska minä sentään osaan käyttäytyä.

ap

Jos joku ystäväni olisi noin törppö niin huomauttaisin kerran asiasta sinä iltana, mutten sen kummemmin puuttuisi. En lähtisi enää kyseisen henkilön kanssa lyhyellä varoitusajalla minnekään vaan suunnitellummin JA siten, että muitakin mukana.

Vierailija

Mullakin oli ystävä, joka pyysi aina kylään kun mies oli matkoilla, ja sitten jos miehen matka peruuntuikin, niin ystävä perui tapaamisenkin. Onhan se tietysti mukavampi jutella tyttöjen kesken, mutta ei toista pitäisi miehen menojen mukaan pompottaakaan, vaan pitää alkuperäisestä suunnitelmasta kiinni. Mutta joo, sinkkunaisena olen huomannut samanlaista käytöstä parisuhteessa olevilta itseäni kohtaan kuin aloittaja. Luullaan, ettei sinkulla mitään tärkeitä sitoumuksia ole, vaan ovat aina valmiina kun vain arvossa ylempi parisuhteellinen sattuu tarvitsemaan.

Kaikki ei tietenkään noin toimi, mutta omalle kohdalle liian monta kertaa näitä ystäviä (nykyään ex-ystäviä) osunut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat