Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko seurustella naisen kanssa, joka tienaa 10 000 €/kk?

Vierailija
01.11.2015 |

Jos voisit, paljonko itse tienaat? Jos tienaat vähemmän, eikö naisen suuremmat tulot haittaisi sinua?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka epävarma vässykkä täytyy olla että naisen suuremmat tulot haittaisivat?

Kyllä se on pääasiasssa nainen, jota miehen tulojen puute haittaa. Mies tekee harvemmmin ongelmaa naisen tulojen puutteesta.

Vierailija
22/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka epävarma vässykkä täytyy olla että naisen suuremmat tulot haittaisivat?

Kyllä se on pääasiasssa nainen, jota miehen tulojen puute haittaa. Mies tekee harvemmmin ongelmaa naisen tulojen puutteesta.

Luitko väärin? Ei tässä puhuttu tulojen puutteesta tai siitä onko se ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella noin vähän tienaavan kanssa. Itse tienasin viime vuonna n.750 000 euroa. Noin pienituloisella naisella ei ole mitään kuunianhimoa, enkä usko että meillä on mitään yhteistä. Joutuisin aina maksamaan omista rahoistani jos tehdään jotain yhteistä esimerkiksi matkustellaan.

Vierailija
24/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisit, paljonko itse tienaat? Jos tienaat vähemmän, eikö naisen suuremmat tulot haittaisi sinua?

Voisin jos yhteiset tavoitteet täsmäisivät. Sitten jos olisin rutiköyhä kuten nuorena, niin itseäni varakkaamman kanssa en enää jaksaisi lähteä leikkiin. Se ei johtanut mihinkään hyvään.

Toiselle etelänmatkat olivat rutiinisuoritus. Itselle stressin aiheuttaja kun piti koko ajan laskea mihin lomalla rahat riittävät.

Huonekalujen yms. hankinnat olivat toiselle arkipäivää. Itse piti tehdä pitkiä päiviä töissä, että sai uudet sohvat tuosta vain kustannettua jne.

Tällä hetkellä rahaa sohviin ja matkoihin löytyy, mutta jos toinen haluaisi kiertää 5 tähden hotellit ja itse tyydyn 3-4 tähden hotelleihin niin eihän se kovin hyvä juttu olisi. 

Mies

Vierailija
25/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tottakai. Ois kiva kaljotella ja vetää lonkkaa akan rahoilla.

Vierailija
26/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin kuin useimmat täällä viisastelevat, itse olen oikeasti kuvatussa tilanteessa. Osapuolista naismiljonääri tienaa moninkertaisesti enemmän kuin tuon 10 000 per kk. Itse en samalle tasolle ulotu.

Tästä huolimatta en koe miksikään ongelmaksi seurustella paremmin toimeentulevan naisen kanssa. Toki omalla kohdallani puhutaan oikeasta ihmissuhteesta ja reaalimaailmasta, ja siksi mukana on monia tekijöitä jotka sotkevat mustavalkoista kerjäläispoika-miljonääri-dikotomiaa. Mutta tiivistettäköön asia näin: ei tuo miehiselle kunnialle käy, nainen tietää että olen hänen kanssaan muista kuin rahoistaan johtuen, ja sekä henkinen että fyysinen kanssakäyminen sujuu ongelmitta. Eli kyse on ensisijaisesti kahden IHMISEN suhteesta, ei köyhemmän miehen ja rikkaamman naisen suhteesta.

Toivottavasti tajusit mitä koetan selittää.

Vierailija
27/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tienaa nyt 7000e kuukaudessa ja itse tienaan vaan n. 4000e. Ei oo missään vaiheessa ottanut miehuuteni päälle. Oon vaimosta ylpeä! 

Vierailija
28/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kympistä jää kuin vitonen kuussa käteen, ihan tavallinen palkka siis.

Vierailija
29/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa poikkeuksellisesti asiallisen vastauksen: en ehkä pystyisi. Näkisin että vaihtoehdot olisivat että edustaisimme täysin eri elintasoluokkaa, jossa toinen matkustelisi ja shoppailisi. Tai sitten eläisin toisen siivellä. Ei taitaisi maistua tälle miehelle kumpikaan.

Vierailija
30/39 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan tuon verran, samoin mieheni. Elämme ihan normiarkea melko vaatimattomasti. Jos eroaisimme ja pitäisi alkaa miettiä uutta parisuhdetta, niin tuskin tämä ansiotaso tulisi keskusteluun/ilmi mitenkään erityisesti.

Vierailija
31/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan tuon verran, samoin mieheni. Elämme ihan normiarkea melko vaatimattomasti. Jos eroaisimme ja pitäisi alkaa miettiä uutta parisuhdetta, niin tuskin tämä ansiotaso tulisi keskusteluun/ilmi mitenkään erityisesti.

Mitä työtä teette? Kiinnostaa, koska en oikeasti tedä normaaleja ammatteja, jossa hankkii tuollaisia summia. Mutta asunkin täällä kehitysalueella.

Vierailija
32/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ikäiseni naiset eivät tienaa noin paljon. Raha ei tietenkään häiritsisi, mutta yli 10 000€/kk tienaavat naiset ovat järjestään yli 45v, joku harva saattaa olla vähän vähemmän, mutta poikkeustapausta kuten ulkomailla toimivaa näyttelijää lukuunottamatta, alle 30v nainen ei tuota suomessa tienaa.

Vierailija
33/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulot, oli pienet tai isot, eivät ole kovinkaan tärkeällä sijalla. Samoin ei ole koulutuskaan. Hyvä ulkonäkö, hoikkuus, miellyttämishaluinen luonne ja kotityötaidot on paljon tärkeämpiä.

Vierailija
34/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin kuin useimmat täällä viisastelevat, itse olen oikeasti kuvatussa tilanteessa. Osapuolista naismiljonääri tienaa moninkertaisesti enemmän kuin tuon 10 000 per kk. Itse en samalle tasolle ulotu.

Tästä huolimatta en koe miksikään ongelmaksi seurustella paremmin toimeentulevan naisen kanssa. Toki omalla kohdallani puhutaan oikeasta ihmissuhteesta ja reaalimaailmasta, ja siksi mukana on monia tekijöitä jotka sotkevat mustavalkoista kerjäläispoika-miljonääri-dikotomiaa. Mutta tiivistettäköön asia näin: ei tuo miehiselle kunnialle käy, nainen tietää että olen hänen kanssaan muista kuin rahoistaan johtuen, ja sekä henkinen että fyysinen kanssakäyminen sujuu ongelmitta. Eli kyse on ensisijaisesti kahden IHMISEN suhteesta, ei köyhemmän miehen ja rikkaamman naisen suhteesta.

Toivottavasti tajusit mitä koetan selittää.

Se voikin olla miehelle rassaavampaa, että molemmilla on normaali 8 h/pv työ ja mies tienaa 2500 e ja nainen 3500 e. Siinä ollaan samassa sfäärissä henkisesti, kun toinen ei ole huippujohtaja tai miljonääri. 

Vierailija
35/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, laitako puhelinnumeron? Omat tulot n. 3000€ /kk.

Vierailija
36/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulot, oli pienet tai isot, eivät ole kovinkaan tärkeällä sijalla. Samoin ei ole koulutuskaan. Hyvä ulkonäkö, hoikkuus, miellyttämishaluinen luonne ja kotityötaidot on paljon tärkeämpiä.

Kotityötaidot? Miellyttämisenhaluinen luonne? 

Voit kuule olla varma, että kyvykäs nainen ei jonkun hölmön ukon edessä mene rusetille ellei itse halua sitä tehdä ihailua saadakseen. Ja jos tienaa 10 000 e, eikä se tule jotenkin automatiikalla pääomatuloina, voipi olla intressit jossain muussa kuin kotitöissä. 

Vierailija
37/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotityötaidot? Miellyttämisenhaluinen luonne? 

Voit kuule olla varma, että kyvykäs nainen ei jonkun hölmön ukon edessä mene rusetille ellei itse halua sitä tehdä ihailua saadakseen. Ja jos tienaa 10 000 e, eikä se tule jotenkin automatiikalla pääomatuloina, voipi olla intressit jossain muussa kuin kotitöissä. 

Niinpä, olen eri kun tuo kelle vastasit, mutta samalla kannalla hänen kanssaan siitä, ettei naisen tulot pienet tai suuret, paljoakaan vaikuta. Jos hän käyttää töihin 10h ja minä 8h, minä voin tehdä enemmän kotitöitä, kein Problem, ainakaan minulle. Jos matkustelemme ja hän haluaa asua hotelleissa jotka ovat liian kalliita minulle, hän saa maksaa ne puolestani, kuten minä maksaisin naisen osuuden jos naisella ei ole varaa minun hotellitasooni.

Vierailija
38/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sujuu. Tienaan itse suunilleen puolet tuosta. Miksi sen pitäisi häiritä?

Vierailija
39/39 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Hänen arvomaailmansa olisi todennäköisesti liian erilainen omastani. Omat tulot 5000 e/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi