Mies, voisitko seurustella naisen kanssa, joka tienaa 10 000 €/kk?

Vierailija

Jos voisit, paljonko itse tienaat? Jos tienaat vähemmän, eikö naisen suuremmat tulot haittaisi sinua?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Tietysti voisin. En itse tienaa mitään vielä, kun olen opiskelija. Eiköhän ne joskus vähän häiritsisi, mutta enköhän selviäisi siitä.

Vierailija

Minun mieheni pystyy ja tienaa itse saman. Meillä on muutenkin kaikki toiminut tosi tasapuolisesti. Arjen pyöritys kolmen lapsen ja haastavien töiden kanssa olisikin muuten ollut vaikeaa.

Vierailija

Naisen varallisuudella ei ole mitään väliä. Riittää kunhan nainen hyväksyy mut tällaisena eikä ahneuksissaan ala vaatimaan työnhakua ja varsinkaan työn vastaanottamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on että seurustelisiko nainen itseään vähemmän tienaavan miehen kanssa.

No ei vitussakaan. Nainen ja lompakkoloisija ovat synonyymeja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on että seurustelisiko nainen itseään vähemmän tienaavan miehen kanssa.

Monikin nainen seurustelee sellaisen miehen kanssa. Tosin 99,99% näistä miehistä ei ole mitään elätettäviä elämäntapasossupummeja, tai niin kuin tällä palstalla se yksi mieskirjoittaja usein ilmaisee, lompakkoloisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

käytetäänkö tuommoisessakin taloudessa naisen omat rahat naisen omiin menoihin ja miehen rahat yhteisiin menoihin?

Varmaan ihan niinkuin sovitaan. Minusta omat rahat on ihan hyvä ratkaisu kummankin kannalta. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan niinkuin sovitaan. Minusta omat rahat on ihan hyvä ratkaisu kummankin kannalta. Ap.

Olet tässä tapauksessa naiseksi todellinen poikkeus. Useimpia naisia kun kiinnostaa nimenomaan miehen raha-asiat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko hyvännäköinen ja antaako kakkosta.

Täysin samaa mieltä. Nainen joka ei anna kakkosta, ei ole tervetullut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat